کد خبر : 1576818 | 25 آذر 1397 ساعت 22:04 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف یاران امیری و حسینی مقابل بشیکتاش

ترابزون اسپور در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود برابر بشیکتاش به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی و وحید امیری را به طور همزمان روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه وودافون پارک مقابل بشیکتاش قرار گرفت.

 

یاران حسینی و امیری که در سه هفته اخیر سوپر لیگ ترکیه به سه پیروزی پیاپی رسیده بودند، در مسابقه امشب هم در آستانه برتری در خانه بشیکتاش قرار داشتند ولی گلزنی مصطفی پکتمک در هفتمین دقیقه وقت‌های اضافه موجب شد تا دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دهند و صاحب یک امتیاز شوند.

 

ترابزون اسپور که تنها وحید امیری را به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب داشت، با این تساوی همچنان با بشیکتاش هم‌امتیاز ماند و با وجود ۲۶ امتیازی شدن، با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفت.

 

1364269

 

وحید امیری همانند هفته گذشته که مقابل قونیه اسپور از دقیقه ۸۴ وارد زمین شد، در بازی امشب برابر بشیکتاش نیز از همین دقیقه به میدان رفت و آخرین تعویضی تیمش بود.

 

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور هم که در این فصل ۱۰ بازی انجام داده، برخلاف هفته گذشته که حضور ۵ دقیقه‌ای در ترکیب داشت، در مسابقه امشب تا پایان نیمکت‌نشین بود.

 

1364268

دیدگاه‌ها