کد خبر : 1576913 | 26 آذر 1397 ساعت 12:10 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

از هفته بعد می‌گویم در ورامین معترضان را بازداشت کنند!

واکاوی جنجال آمل؛ شیرکوند باید بازداشت می‌شد؟!

لیبروی باتجربه شهرداری ورامین بار دیگر با اعتراض به داوران وارد جنجالی شد که حتی تا پای بازداشت او هم پیش رفت!

واکاوی جنجال آمل؛ شیرکوند باید بازداشت می‌شد؟!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، شهرداری ورامین که صدرنشینی خود را در پایان نیم فصل قطعی کرده بود، در آمل به مصاف کاله رفت.


در حالی که ورامینی‌ها ۲ ست اول را به سود خود تمام کرده بودند و در ست سوم نیز بازی نزدیک دنبال می شد، در امتیازات پایانی تصمیمات با اعتراض تیم میهمان همراه بود. نفر اول در این اعتراضات مثل همیشه احسن شیرکوند، لیبروی باتجربه ورامینی‌ها بود که به شدت اعتراض می‌کرد.


کاله آمل در نهایت نه تنها ست سوم، بلکه ست چهارم را هم به سود خود تمام کرد و کار به ست پنجم کشیده شد. البته در نهایت شهرداری ورامین برنده از زمین بیرون آمد؛ اما بازی پر از تنش و اعتراض بود.


روز گذشته از آمل اخباری به گوش رسید که احسن شیرکوند با داور دوم مسابقه درگیر شده و به همین دلیل نیروی انتظامی برای بازداشت او در پایان مسابقه دست به کار شده است!


حتی برخی از وساطت بهروز عطایی، سرمربی کاله برای بازداشت نشدن احسن شیرکوند توسط نیروی انتظامی خبر دادند!

 

1364386


شیرکوند: مگر تماشاگر بودم که بازداشتم کنند؟!


با این حال احسن شیرکوند، لیبروی باتجربه شهرداری ورامین که در سال‌های اخیر همواره یک پای اعتراضات و درگیری‌های پیرامون این تیم بوده، موضوع بازداشت را کاملا رد می کند. او در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در واکنش به شایعه اقدام نیروی انتظامی برای بازداشت او می گوید: «اصلا بازداشتی در کار نبود. این شایعات را همان آملی ها ساختند تا جو را به نفع خودشان کنند. مگر الکی است که یک بازیکن را وسط زمین بازداشت کنند؟ به صورت قانونی چنین اتفاقی امکان پذیر نیست. اگر اینطور باشد، از هفته بعد در ورامین من می گویم هر بازیکنی که اعتراض کرد را بازداشت کنند! مسابقه داور و ناظر دارد و اگر هم اتفاقی بیفتد، کمیته انضباطی درباره آن تصمیم می گیرد. مگر من تماشاگر بودم که بخواهند بازداشتم کنند؟!»


وی همچنین می افزاید: «بهروز عطایی هم آخر بازی از من عذرخواهی کرد که تماشاگرانشان به ما فحاشی کردند. من در امتیازات پایانی ست سوم به داور اعتراض داشتم و گفتم که بیشتر دقت کند؛ اما تماشاگران شروع به فحش دادن کردند. چند دقیقه این اتفاقات رخ داد و تمام شد. درست نیست با ساختن شایعه با آبروی افراد بازی کنند.»


اردستانی: آملی‌ها شایعه بازداشت را پخش کردند


همچنین با سرپرست تیم شهرداری ورامین تماس گرفتیم تا بیشتر از اتفاقات بازی جنجالی دیروز در آمل باخبر شویم. جمال اردستانی در این باره به "ورزش سه" گفت: «نمی دانم این شایعات را از کجا آوردند. نه بازداشتی در کار بود و نه کسی به ما چیزی در این باره گفت. اگر کسی گفته علیه شیرکوند استشهاد جمع کردند و حکم جلب او را گرفتند، به نظرم باید برای تماشاگران آملی هم استشهاد جمع می کردند چون کل بازی علیه ما فحاشی کردند! کدام قانون می گوید وسط بازی می شود حکم جلب بازیکن را گرفت؟ مامور نیروی انتظامی که مثل همه بازی ها در سالن بود و فقط آملی ها شایعه کردند که شیرکوند باید بازداشت شود. من هیچ برگه ای ندیدم که مبنی بر بازداشت شیرکوند باشد.»


وی همچنین با اشاره به جنجالی شدن این مسابقه می افزاید: «داور یکی، ۲ اشتباه در امتیازات حساس ست سوم داشت. این بازی باید ۳ بر صفر به سود ما تمام می شد. شیرکوند هم دلسوز تیم است و اصلا خودش صاحب تیم محسوب می شود. اگر شیرکوند نبود، اصلا ورامین تیم نداشت. حرف ما این بود که چرا باید ۲ ساعت بیشتر در آمل بازی کنیم؟ من کار شیرکوند و نحوه اعتراض او را تایید نمی کنم. با این حال می گویم به هیچ وجه کار به درگیری فیزیکی نکشید.»

دیدگاه‌ها