کد خبر : 1576917 | 26 آذر 1397 ساعت 12:21 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: قهرمانی در جام ملت ها خیلی سخت است

هافبک تیم ملی فوتبال اعتقاد دارد تیم کی روش رقیبان سرسختی برای قهرمانی در قاره کهن دارد.

ابراهیمی: قهرمانی در جام ملت ها خیلی سخت است

به گزارش "ورزش‌سه"، امید ابراهیمی قبل از سفر تیم ملی به قطر درباره شرایط این تیم بیان کرد: قبل از اینکه امروز بخواهیم برویم، ما 3 تا 4 روز پیش تمریناتمان را به خوبی شروع کردیم. حالا نیز آماده می‌شویم به اردوی قطر برویم، امیدوارم تمرینات خوبی داشته باشیم. دو تا سه بازی نیز خواهیم داشت، امیدوارم این بازی‌ها خوب باشد. البته بازی‌ها سخت و انتظارها از تیم ملی بالا است.


وی درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا تاکید کرد: در اینکه پتانسیل و توانایی تیم ملی بالا است شکی نیست و این اتفاق می‌تواند برای تیم ملی رقم بخورد، اما خیلی باید تلاش کنیم. ما باید تمرین خوب و بازی‌های خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.


هافبک تیم ملی فوتبال ادامه داد: مطمئنا با تلاش ما انگیزه‌ها نیز بیشتر می‌شود، ما کادر فنی حرفه‌ای داریم اما فکر می‌کنم کار خیلی سختی را پیش رو داریم، البته نباید توانایی و پتانسیلی که بچه‌ها دارند را نادیده بگیریم.


ابراهیمی درباره مصدومیت برخی بازیکنان تیم ملی افزود: چند بازیکن مصدوم هستند اما از شرایط آنها مطلع نیستم، امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل بازگردند چون با حضور آنها قطعا تیم بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد.


هافبک تیم ملی در پاسخ به این پرسش که سرسخت ترین رقیب تیم ملی در جام ملت ها گفت: ما تیم‌های خیلی خوبی را در آسیا داریم. استرالیا، ژاپن، کره، عربستان و...، همه در جام ملت‌ها هستند و همه شرایط خوبی دارند. به هر حال برای قهرمانی کار بسیار سختی را داریم، امیدوارم با موفقیت‌مان بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها