کد خبر : 1576933 | 26 آذر 1397 ساعت 12:59 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین: بعضی بازیکنان منچستر خوب نیستند

روی کین اسطوره‌ی باشگاه منچستریونایتد با اعتراض شدید به وضعیت این روزهای یونایتد مدعی شد بعضی بازیکنان شیاطین سرخ به اندازه‌ی کافی خوب نیستند.

روی کین: بعضی بازیکنان منچستر خوب نیستند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول که دیروز در آنفیلد اتفاق افتاد و برای هواداران منچستریونایتد بسیار تلخ بود، روی کین یکی از اسطوره‌های باشگاه یونایتد به انتقاد تند از ضعف‌های شیاطین سرخ در فصل جاری پرداخت و مدعی شد بعضی از بازیکنان یونایتد در فصل جاری برای بازی در این تیم بزرگ به اندازه‌ی کافی خوب نیستند. کین اضافه کرد که یونایتد با این اوضاع شانسی برای راه یافتن به جمع چهار تیم اول جدول نخواهد داشت.

 

روی کین کاپیتان سابق یونایتد در ادامه‌ی انتقادهایش به این نکته اشاره کرد که به اعتقاد او باشگاه منچستریونایتد باید پل پوگبا ستاره فرانسوی‌اش را در فرصت نقل و انتقالات تابستانه به فروش برساند.

 

 

روی بعد از شکست 3-1 یونایتد به اسکای اسپورتز گفت:" من قویاً معتقدم که بعضی از بازیکنان یونایتد به اندازه‌ی کافی خوب نیستند. تیم باید از نظر دفاعی سر و سامان بگیرد. آنها امروز خیلی پخش و پلا و بی برنامه بودند. بازی امروز یونایتد ما را برای آینده‌ی این تیم واقعاً نگران کرد. البته همه‌ی بازیکنها سعی‌شان را می‌کنند و از همه چیزشان مایه می‌گذارند ولی نداشتن توان تصمیم‌گیری در لحظات حساس دارد برای یونایتد به بهای از دست دادن بازی‌ها تمام می‌شود".

 

روی کین در ادامه گفت:" به اعتقاد من جای منچستر در جدول درست است. به نظرم در نهایت رتبه‌ی چهارم بهترین جایگاهی است که این تیم می‌تواند بدست بیاورد. اگر کسی امروز از کره‌ی ماه به زمین آمده باشد و چیزی از تاریخ باشگاه نداند با دیدن این بازی فکر می‌کند یونایتد یکی از تیمهای معمولی لیگ برتر است که همیشه در میانه‌های جدول حضور دارد".

 

دیدگاه‌ها