کد خبر : 1576940 | 26 آذر 1397 ساعت 13:16 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهداد سلیمی برای کمک به فرضی‌زاده وارد گود شد

وزنه بردار جوان گیلانی روی تخت بیمارستان(عکس)

یکی از وزنه برداران جوان گیلان این روزها با بیماری عجیبی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش "ورزش سه"، صادق فرضی‌زاده، وزنه بردار ۲۰ ساله گیلانی است که در مسابقات استانی چند عنوان قهرمانی دارد. این وزنه بردار جوان این روزها با بیماری عجیبی دست و پنجه نرم می کند و روی تخت بیمارستان قرار گرفته است.


به گفته بهداد سلیمی، قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک این ورزشکار گیلانی دچار ضایعه نخاعی و عفونت ریه و زخم بستر شده و نیاز به کمک دارد. گویا خانواده این وزنه بردار از پس هزینه های درمان برنمی آیند و به همین دلیل برخی از قهرمانان وزنه برداری از جمله بهداد سلیمی و اصغر ابراهیمی برای کمک به او وارد گود شده اند.

 

1364408


اصغر ابراهیمی، مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ماجرای بیماری صادق فرضی‌زاده را اینطور به ایسنا توضیح داده است: «این وزنه بردار از قهرمانان خوب استان گیلان است که برای مسابقات آماده می‌شد؛ اما یک شب بعد از تمرین اعلام کرد دچار تنگی نفس شده و ضربان قلبش نیز بالا رفته است. مربی او را سریعا به بیمارستان برد و شب تا صبح هم بالای سرش بود و سپس خانواده‌اش را نیز در جریان گذاشت. در بیمارستان  ضربان قلبش دائم بالا و پایین می‌شد و در همان بیمارستان گفت که نمی‌تواند دست و پایش را تکان دهد. ما خیلی پیگیر کارهایش بودیم و حتی رییس علوم پزشکی گیلان هم بالای سرش آمد. پزشکان نظرات متفاوتی نسبت به بیماری‌اش داشتند، یکی عنوان کرد سکته نخاعی است و دیگری گفت ضایعه نخاعی مادرزادی است که حالا خودش را نشان داده است. ما حتی سوال کردیم مرتبط به تمرین کردنش هست یا خیر؟ که پزشک پاسخ داد نه هر زمان دیگر حتی در یک نشستن و بلند شدن ممکن بود این علائم خودش را نشان دهد. متاسفانه اکنون علاوه بر آن بیماری، دچار عفونت ریه و زخم بستر هم شده و چون خانواده بسیار ضیعفی به لحاظ مالی دارد، هزینه کردن برای فیزیوتراپی و مابقی درمان این وزنه بردار برایشان سخت است.»

 

1364409

دیدگاه‌ها