کد خبر : 1576968 | 26 آذر 1397 ساعت 15:20 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول - بایرن: 38 سال پس از جدال به یادماندنی

لیورپول و بایرن مونیخ، یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ امسال را برگزار می‌کنند.

لیورپول - بایرن: 38 سال پس از جدال به یادماندنی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و بایرن مونیخ سابقه تقابل های متعددی در چمپیونزلیگ ندارند. در حقیقت، تنها تقابل آنها در این رقابت ها، به سال 1981 بازمی‌گردد که دو تیم در نیمه نهایی رقابت ها مقابل یکدیگر قرار گرفتند.  بازی رفت در آنفیلد و با حضور  44 هزار هوادار لیورپول، با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی در بازی برگشت، لیورپول با کسب تساوی 1-1 در ورزشگاه المپیک مونیخ، جواز حضور در فینال را کسب کرد. گل لیورپول را  ری کندی در دقیقه 83 به ثمر رساند و گل بایرن مونیخ را کارل هاینز رومینیگه در دقیقه 88. بدین ترتیب لیورپول با گل زده در خانه حریف توانست راهی فینال رقابت ها شود.

 

1364445

 

 

در آن سو، رئال مادرید توانسته بود با غلبه بر اینتر راهی فینال شود و لیورپول در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، دیدار فینال را مقابل رئال مادرید برگزار کرد. و با تک گل آلن کندی موفق شد سپیدپوشان را شکست داده و قهرمانی رقابت ها را به دست آورد.

 

 

1364444

 

حال دیدار دو باره دو تیم می‌تواند از جذابیت های بسیاری برخوردار باشد. لیورپول که فصل گذشته نایب قهرمان رقابت ها شد، حالا انگیزه های فراوانی برای جبران ناکامی سال گذشته دارد و با سابقه ای که از شکست دادن بایرن مونیخ و کسب قهرمانی در تاریخ خود می‌بیند، مطمئنا صعود از این مرحله انگیزه آنها را بیشتر خواهد کرد.

 

1364446

 

در ان سو بایرن نیز که پس از سال 2013 نتوانسته موفقیتی در این رقابت ها به دست آورد و در بوندس لیگا نیز تا به اینجا نتایج خوبی کسب نکرده، امید زیادی به کسب موفقیت در رقابت های اروپایی دارد.  باید دید سرانجام کدام تیم می‌تواند از این قرعه حساس عبور کرده و به جمع 8 تیم صعود کند.

دیدگاه‌ها