کد خبر : 1577247 | 27 آذر 1397 ساعت 18:28 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

هیاهو برای هیچ در سپیدرود!

در حالی که بعد از اتمام نیم فصل اول شایعات زیادی حول محور نقل و انتقالات سپیدرود مطرح شد اما این باشگاه تا به اینجا هیچ فعالیتی انجام نداده و باید دید در فرصت باقی مانده چه عملکردی از خوب به جا می‎گذارد.

هیاهو برای هیچ در سپیدرود! 

به گزارش "ورزش سه" بعد از شکست پرگل سپیدرود رشت برابر استقلال تهران علی کریمی، سرمربی سرخ‌های گیلانی بازیکنان را با عصبانیت زیاد در میانه زمین جمع و سخنان بسیار مهمی برای آن‌ها مطرح کرد. جادوگر محبوب آسیا تحت تاثیر این باخت سنگین و ناراحت کننده اعلام کرد به بازیکنانی که احتیاج ندارد تماسی نخواهد گرفت و اسامی بازیکنان مورد نظر وی بر روی سایت باشگاه منتشر خواهد شد. صحبتی که هیچ وقت به حقیقت تبدیل نشد. همین امر هم باعث شد هیچ اظهارنظر شفافی در خصوص جدایی یعقوب کریمی، قربان‌زاده و جوادی مقدم از مسئولان و کادرفنی سپیدرود منتشر نشود. 


سپیدرود در نقل و انتقالات اول فصل عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نتوانست بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و به همین دلیل عنوان بدترین خط دفاع و خط حمله را به نام خود زد و به لطف کسر شش امتیاز از استقلال خوزستان از قعر جدول فاصله گرفت. حالا نام‌ بازیکنان بسیار زیادی حول محور سپیدرود برای پوشیدن پیراهن این تیم در نیم فصل دوم شنیده می‌شود. اما تا به اینجا حضور هیچ کدام از آن‌ها در رشت قطعی نشده است. در این بین برخی از این بازیکنان درگیر کسب رضایت نامه هستند و باید از طرف باشگاه سپیدرود پولی به باشگاه مورد نظر پرداخت شود تا آن‌ها مجوز پوشیدن پیراهن سرخ نماینده گیلان را دریافت کنند. اما طبق تصمیم مالک و مدیران باشگاه سیاست بر این است که نظام مالی درنظر گرفته شده برای سپیدرود برهم نخورد و تفاوتی بین بازیکنان گذاشته نشود. همین امر هم فعالیت این تیم در نقل و انتقالات را با مشکل مواجه کرده است. هر چند نباید از سختگیری باشگاه‌های دیگر در این راه هم به راحتی گذشت. 


بی شک سپیدرود اگر بخواهد بدون برطرف کردن نقاط ضعفش وارد نیم فصل دوم لیگ هجدهم شود، به مانند 15 مسابقه ابتدایی کاری از پیش نخواهد برد و به احتمال زیاد باید شاهد زوال هر چه بیشتر این تیم در بالاترین سطح مسابقات فوتبال ایران باشیم.

دیدگاه‌ها