کد خبر : 1577267 | 27 آذر 1397 ساعت 19:42 | 92K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مارسلو به احتمال بازگشت مورینیو به رئال

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر کاشیما آنتلرز، در مورد شایعات بازگشت ژوزه مورینیو به برنابئو صحبت کرد.

واکنش مارسلو به احتمال بازگشت مورینیو به رئال

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو امروز از منچستریونایتد اخراج شد و برخی رسانه ها از علاقه فلورنتینو پرز به استخدام او و احتمال بازگشت سرمربی پرتغالی به رئال مادرید خبر داده اند و به نظر می رسد مارسلو مشکلی با رخ دادن این اتفاق ندارد.

 

نیمکت نشینی های ایسکو: "همه ما از کیفیت بازی ایسکو آگاه هستیم. از نظر من ایسکو یکی از باکیفیت ترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید در زمین است. لحظات متفاوتی برای هر بازیکن وجود دارد و ممکن است گاهی اوقات زیاد و گاهی اوقات کم بازی کند اما ایسکو نیز همانند دیگر بازیکنان رئال مادرید تا پای جان کنار تیم است."

 

1358369

 

اخراج مورینیو از یونایتد: "مورینیو مربی بزرگی است و اخراج او و بدون تیم بودن او اتفاقی تاسف برانگیز است. اینکه مورینیو قرار است مربی رئال مادرید شود یا خیر در حیطه من نیست اما من به خاطر هر آنچه مورینیو در رئال مادرید برایم انجام داد از او قدردانی می کنم."

 

اتحاد بازیکنان رئال مادرید: "بخش زیادی از ترکیب فعلی ما مدت هاست کنار یکدیگر بازی می کنند و همین مسئله باعث رسیدن به جایگاه فعلی شده است اما ما هنوز برای فتح جام های جدید انگیزه زیادی داریم."

دیدگاه‌ها