کد خبر : 1577287 | 27 آذر 1397 ساعت 23:03 | 92.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست ناباورانه قهرمان لیبرتادورس در امارات

شگفتی جام باشگاه‌ها؛ العین منتظر رئال در فینال

العین امارات با ادامه شگفتی‌سازی و برتری در ضربات پنالتی مقابل ریورپلاته آرژانتین راهی فینال جام باشگاه‌های جهان شد.

شگفتی جام باشگاه‌ها؛ العین منتظر رئال در فینال

به گزاش "ورزش سه"، در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۱۸ جام باشگاه‌های جهان، تیم العین امارات که میزبان این رقابت‌ها است، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم هزاع بن زاید به مصاف تیم ریورپلاته آرژانتین، قهرمان لیبرتادورس رفت.

 

العین برخلاف تصور در شروع بازی به گل رسید و قبل از دقیقه ۳ روی ارسال احمد برمان از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه پشت سر مارکوس برگ که توپ را از بین پاهانی فرانکو آرمانی عبور داد، گل اول العین مقابل ریورپلاته را زد.

 

اما قهرمان لیبرتادورس اجازه نداد برتری العین ادامه پیدا کند و در دقیقه ۱۱ پس از دو مهار توپی که خالد عیسی داشت، توسط رافائل سانتوس به گل تساوی رسید.

 

1364831

 

رافائل سانتوس پنج دقیقه بعد هم دروازه العین امارات را باز کرد و پاس در عمق ایگناسیو فرناندز به سمت راست محوطه جریمه را با شوت زمینی زد تا دومین گل ریورپلاته هم به نام او ثبت شود.

 

نیمه اول این مسابقه با برتری ۲ بر یک ریورپلاته پایان پیدا کرد، اما در دقیقه ۵۱ پاس شیوتانی را کایو بعد از حرکت در عرض و شوت دقیقی که فرانکو آرمانی را فریب داد، گل دوم العین را زد تا این دیدار به تساوی دنبال شود.

 

در دقیقه ۶۸ خطایی که محمد احمد، مدافع چپ العین روی میلتون کاسکو مرتکب شد، جیانلوکا روچی داور ایتالیایی مسابقه به سود ریورپلاته اعلام پنالتی کرد که گونزالو مارتینز نتوانست آن را تبدیل به گل کند و شوت محکم پای چپ او، پس از اصابت به تیرک افقی دفع شد.

 

1364833

 

تلاش  بازیکنان العین و ریورپلاته برای زدن گل سوم در ادامه ۹۰ دقیقه و دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای ثمری نداشت و درخشش دروازه‌بانان اجازه نداد تیم‌ها به گل برسند تا در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

در ضربات پنالتی هر دو تیم پنج پنالتی به ثمر رساند که کایو، شیوتانی، بندر الاحبابی، عامر عبدالرحمن و ریان یسلم پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کردند و اسکوکو، کوئینترو، پراتو و سانتوس نیز برای ریورپلاته موفق به گلزنی شدند اما پنالتی‌ای که انزو پرز از دست داد، برتری تیم اماراتی را رقم زد.

 

در دیگر دیدار نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و رئال مادرید از ساعت ۲۰ فردا چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف دیگر فینالیست این رقابت‌ها و حریف العین امارات را مشخص کنند.

 

1364832

 

العین امارات که به‌عنوان میزبان جام باشگاه‌های جهان در این رقابت‌ها حضور دارد و در مراحل قبل تیم ولینگتون نیوزلند قهرمان اقیانوسیه و اسپرانس تونس قهرمان آفریقا را شکست داده بود، امشب هم شگفتی دیگری با حذف ریورپلاته آرژانتین خلق کرد و در فوتبال آسیا و جهان تاریخ‌ساز شدند.

 

حالا العینی‌ها منتظر برتری رئال مادرید در بازی فردا مقابل کاشیما آنتلرز هستند تا جدال حساس و به یادماندنی در فینال جام باشگاه‌های جهان برابر قهرمان اروپا داشته باشند.

 

 

1364834

خالد عیسی، دروازه‌بان العین که در طول بازی نمایش درخشانی داشت، آخرین پنالتی ریورپلاته را مهار کرد تا ستاره تیمش در صعود به فینال جام باشگاه‌های جهان باشد.

دیدگاه‌ها