کد خبر : 1577294 | 28 آذر 1397 ساعت 00:54 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

بولونیا 0-0 میلان

تساوی بی حاصل میلان در زمین بولونیا

میلان در دیداری نه چندان جذاب در زمین بولونیا بدون گل متوقف شد در حالی که یک ربع انتهایی بازی را ده نفره شده بود.

تساوی بی حاصل میلان در زمین بولونیا

به گزازرش "ورزش سه"، از هفته شانزدهم سری آ، میلان تیم چهارم جدول، به زمین تیم هجدهم جدول، بولونیا آمده بود. میلانی که یک شنبه گذشته در زمین خود برابر تورینو به تساوی بدون گل دست یافته بود.

بازی در هوای بسیار سرد و برفی شهر بولونیا شروع شد و میلان خیلی زود بر توپ و میدان مسلط شد.

چند شوت بی ثمر عمده خطرات بازی از سوی میلان در یک ربع ابتدایی بود تا اینکه دقیقه 17 چالهان اوغلو روی سانتر سوسو که تغییر جهت داده بود، صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه او را گلر بولونیا مهار کرد.

 

چهار دقیقه بعد ایگواین شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما بازهم گلر بولونیا بود که موفق تر ظاهر شد. دقیقه 23 سانتر ایگواین کمی بلند بود و کوترونه نتوانست به آن برسد و موقعیتی دیگر از دست رفت.

 

دقیقه 27 بولونیا روی اشتباه کسیه صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه پالاسیو را ابتدا دوناروما برگشت داد و در ریباند سانتاندر در آفساید قرار داشت.

در دقایق باقی مانده میلان از برتری خود استفاده نکرد و نیمه اول بدون گل به اتمام رسید.

 

 

1364849

 

 

میلان نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد و تیم مسلط میدان بود.

 

هشت دقیقه پس از شروع این نیمه، چالهان اوغلو با یک شوت از راه دور که با اختلافی کم از کنار دروازه عبور کرد، اخطار اول را به بولونیا داد. یک دقیقه قبل از این صحنه نیز شوت کم جان کوترونه را گلر بولونیا به راحتی مهار کرده بود.

میلان سخت در تلاش برای گلزنی بود که دقیقه 74 ده نفره شد. باکایوکو که یک کارت زرد داشت، بدون توپ سانتاندر را سرنگون کرد و داور بلافاصله با دادن کارت زرد دوم، او را اخراج کرد.

 

دقیقه 83 نزدیک بود دروازه میلان روی یک ضربه ایستگاهی باز شود اما دوناروما روی خط ضربه اورسولینی را مال خود کرد.

بولونیا در دقایق پایانی یکی دو موقعیت گل خوب خلق کرد اما حاصلی نداشت و در نهایت این بازی بدون گل مساوی شد. به این ترتیب میلان با 27 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

دیدگاه‌ها