کد خبر : 1577372 | 28 آذر 1397 ساعت 12:57 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روشی که همان همیشگی نیست (عکس)

ملی پوشان حاضر در اردوی قطر، تا پایان شب گذشته در 3 جلسه تمرینی حضور یافتند و جالب اینکه گردانندگان هر سه تمرین دستیاران کارلوس کی روش بودند. گویا دلخوری کارلوس هنوز برطرف نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش که پس از 8 سال حضور در ایران، این روزها تیم خود را آماده موفقیت در جام ملت های آسیا می کند تا بتواند حضور تاریخی و البته موفقی در این رقابت ها داشته باشد. کارلوس که پیش از خروج از تهران، گله خود از مسئولان ورزشی ایران از عدم وجود برنامه بدرقه و حضور نیافتن ملی پوشان در کمپ مورد نظر را اعلام کرده بود به نظر می رسد هنوز نتوانسته دست از دلخوری بردارد و در تمرینات برگزار شده و تصاویر مخابره شده کاملا پیداست که کارلوس کی روش هنوز برنامه اصلی خود برای اردوی قطر را شروع نکرده است.


تاکنون سه تمرین از برنامه های ملی پوشان در قطر گذشته است و فعلا کی روش را به عنوان نفر اول تمرینات ندیدیم. موضوعی که پیش از این سراغ نداریم چرا که حتی در صورت برگزاری تمرینات بدنی زیر نظر دستیاران، کی روش ریز تمام برنامه ها را زیر نظر داشت. او فعلا ترجیح می دهد دلخوری خود را در سکوت پیش از بازی های بزرگ حل کند و هر از گاهی با صحبتی با یکی از دستیاران وی را در جریان تمرینات بگذارد.


در هر صورت فعلا مشخص نیست که سرمربی تیم ملی چه زمانی می تواند تمام دلخوری ایجاد شده را از بین ببرد اما این احتمال وجود دارد که در اولین تمرین پیش رو باز هم همان کی روش همیشگی را ببینیم.

 

1364930

 

1364931

 

1364932

 

1364933

دیدگاه‌ها