کد خبر : 1577572 | 29 آذر 1397 ساعت 11:13 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

بوسنیچ: سولسشر ثبات را به یونایتد خواهد آورد

مارک بوسنیچ، دروازه بان سابق منچستریونایتد معتقد است که سولسشر می‌تواند ثبات را به این تیم بازگرداند.

بوسنیچ: سولسشر ثبات را به یونایتد خواهد آورد

به گزارش "ورزش سه"،  پس از نتایج ضعیفی که ژوزه مورینیو با شیاطین سرخ در این فصل کسب کرد، سرانجام او از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و سولسشر تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده گرفت. مهاجم سابق یونایتد در بین هواداران این تیم از محبوبیت خاصی برخوردار است و در حالی تیم را تحویل می‌گیرد که آنها در رده ششم جدول قرار گرفته اند. حال بوسنیچ مدعی شد که هم تیمی سابقش می‌تواند اوضاع یونایتد را با ثبات کند.

 

 

1364966

 

 

او گفت:" به نظرم او خیلی چیزها به تیم ما اضافه خواهد کرد، او انسان خیلی خوبی است و یک شخصیت خاص. وقتی بسیار جوان بود از نروژ به انگلیس آمد و همیشه به خاطر گلی که در فینال چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ زد در یادها خواهد ماند. یک دانش آموز فوق العاده فوتبال. خیلی ها می‌گویند او در کاردیف نتوانست خوب کار کند ولی باید گفت که شرایط کاردیف نسبت به شرایط فعلی یونایتد متفاوت است.

 

مطمئن هستم که او ثبات را به تیم اضافه خواهد کرد و تا پایان فصل می‌تواند این موضوع که کدام بازیکنان کیفیت لازم را دارند و می‌توانند تیم را رو به جلو هدایت کنند را مشخص کند. البته که مربی جدید که در پایان فصل خواهد آمد، ایده های خودش را خواهد داشت ولی من مطمئنم که صحبت های زیادی با سولسشر انجام خواهد داد."

دیدگاه‌ها