کد خبر : 1578562 | 03 دی 1397 ساعت 12:46 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

مجمع عمومی فدراسیون؛ انتخاباتی در راه نیست

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال دی ماه برگزار می شود. بر خلاف تصور در این مجمع قرار نیست مدیری از فدراسیون فوتبال برکنار شود و یا مدیری به تشکیلات فدراسیون فوتبال اضافه شود.

مجمع عمومی فدراسیون؛ انتخاباتی در راه نیست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در مصاحبه ای که به همین بهانه با سایت فدراسیون فوتبال داشته، گفته مجمع ما مجمع انتخاباتی نیست. مجمع ما گزارش و برنامه ریزی مالی است.

 

این حرف مهدی تاج بدین معنی است که عضویت هیچ یک از مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال از هیات رئیسه لغو نخواهد شد. روسای کمیته ها هم که از سمت خود استعفاء داده اند با نظر رئیس فدراسیون فوتبال و تایید اعضای هیات رئیسه جایگزین پیدا خواهند کرد. کما اینکه در هفته های اخیر و به دنبال استعفای برخی از مدیران از سمت های اجرایی جانشینان آنها معرفی شده است.

 

در روزهای آتی فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران و هم چنین حیدربهاروند، رئیس سازمان لیگ برتر هم باید از سمت های اجرایی خود استعفاء بدهند. بر اساس پوئن فدراسیون فوتبال عضویت آنها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا پایان دوره فعلی لغو نخواهد شد.

 

گفتنی است تنها عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیاز به برگزاری مجمع عمومی دارد و روسای کمیته ها با نظر رئیس فدراسیون فوتبال و هم چنین تایید اعضای هیات رئیسه انتخاب خواهند شد.

دیدگاه‌ها