کد خبر : 1578579 | 03 دی 1397 ساعت 13:13 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

آدریانو: من و ایکاردی زوج خوبی تشکیل می‌دهیم

آدریانو، مهاجم سابق اینتر تاکید کرد که می‌تواند با مائورو ایکاردی، کاپیتان فعلی تیم، زوج خوبی را تشکیل دهد.

آدریانو: من و ایکاردی زوج خوبی تشکیل می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، آدریانو 36 ساله، در سال 2001 به اینتر پیوست و به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان جهان، خود را معرفی کرد ولی مشکلات شخصی مانع رشد او و رسیدن به حداکثر پتانسیل شد. او در سال 2011 نیمه بازنشسته شده بود و در سال 2016، آخرین بازی هایش را برای تیم میامی یونایتد انجام داد. با این حال، او تمایل زیادی به هم بازی شدن با ایکاردی دارد.

 

 

1366409

 

 

او گفت:" من می‌دانم که چقدر خوب بودم و کارهای مهمی انجام دادم. وقتی به ایتالیا می‌رفتم و به اینتر پیوستم، باورم نمی‌شد. به خاطر دارم که در رختکن به همه نگاه می‌کردم؛ از کلارنس سیدورف تا مارکو ماتراتزی. رونالدو را هم به خاطر دارم که از من استقبال کرد، حتی من را به خانه اش دعوت کرد. در واقع من آن موقع در هتل زندگی می‌کردم و رونالدو به من گفت که به خانه اش بروم. خیلی زیبا بود. از لحاظ ورزشی من تجربیاتی استثنایی در اینتر داشتم و از لحاظ درس زندگی، خاویر زانتی برایم یک الگو بود. او همیشه کنار من بود، به خصوص زمانی که پدرم از دنیا رفت. آن موقع موراتی هم خیلی کمکم کرد، او مثل پدر دوم من بود. برای همه کارهایی که برایم انجام داده اند از آنها ممنونم.

 

 

1362930

 

 

حالا در ریو، به همراه خانواده و دوستانم زندگی عادی دارم. بازنشسته نشده ام، فقط تصمیم گرفتم فعلا فوتبال بازی کردن را متوقف کنم. اگر فرصت دوباره بازی کردن باشد، آماده ام ولی فقط در برزیل. دیگر نمی‌توانم از سه فرزندم دور باشم."

 

آدریانو درباره ایکاردی گفت:" او مهاجم بزرگی است و هنوز جوان است. من و او می‌توانیم زوج خیلی خوبی در زمین تشکل دهیم."

دیدگاه‌ها