کد خبر : 1578715 | 04 دی 1397 ساعت 00:18 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

چهارشنبه روز مهم برای تیم ملی؛

دو روز دیگر سردرد کی روش تمام می‌شود !

کارلوس کی روش در برنامه ۹۰ اعلام کرد، روز چهارشنبه لیست نهایی تیم ملی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل خواهد داد.

دو روز دیگر سردرد کی روش تمام می‌شود !

به گزارش ورزش سه، کارلوس کی روش برای اردوی قطر نام ۲۱ بازیکن را به استثنای برخی لژیونرها اعلام کرد و رفته رفته سایر بازیکنان هم مانند جهانبخش و عزت اللهی که به اردو اضافه شده اند، به سایر نفرات ملحق می شوند تا فهرستی ۳۰ نفره در دسترس کی روش قرار بگیرد؛ اما سرمربی پرتغالی تیم ملی باید تا دو روز دیگر تصمیم نهایی خود را در مورد ۲۳ بازیکن نهایی بگیرد.


کی روش در مصاحبه ای که با عادل فردوسی پور داشت، تاکید کرد برای این تصمیم سخت و مهم، با تک تک بازیکنان صحبت خواهد کرد و سپس لیست نهایی خود را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار می دهد. کی روش برای انتخاب این لیست از خط دروازه گرفته تا خط حمله تیم، باید هر چند دشوار ولی نفراتی را حذف کند.


امروز علیرضا بیرانوند در مصاحبه پس از بازی با فلسطین به سختی کار کی روش برای انتخاب نفرات اشاره کرد و حالا سرمربی پرتغالی تیم ملی زمان زیادی برای جمع بندی در اختیار ندارد و به زودی علاقمندان به فوتبال متوجه می شوند، چه نفراتی به جام ملت ها می رسند؛ انتخابی که ممکن است بار دیگر مانند جام جهانی با حذف چهره یا چهره هایی همراه شود که قابل پیش بینی نیست.

 

کی روش پیش تر گفته بود انتخاب نفرات نهایی برای او سردردی شدید به همراه دارد و کاری دشوار است؛ سر دردی که روز چهارشنبه خاتمه می یابد و او می تواند انررژی اش را برای آماده سازی ۲۳ نفر نهایی خرج کند.

دیدگاه‌ها