کد خبر : 1579085 | 05 دی 1397 ساعت 16:41 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش؛ رهبر ارکستر بدون چوب جنجالی(عکس)

سرمربی تیم ملی یکی از کم شائبه ترین لیست های تیم ملی در سال های اخیر را امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی ایران در نهایت امضای رسمی خود را پایین برگه فهرست تیم ملی انجام داد تا فهرستی با حداقل حاشیه و انتقاد برای جام ملت های 2019 امارات نهایی و منتشر شود.


بر خلاف جام جهانی که با کنار گذاشتن سید حسین حسینی، وریا غفوری، جلال حسینی و چند چهره آماده دیگر و البته حضور چهره هایی مانند خانزاده کی روش انتقادات زیادی را تحمل کرد، این فهرست اما در شرایطی اعلام شد که سرمربی تیم ملی انتخاب های متفاوتی داشته است.


در مقطع کنونی تعداد دروازه بان های مدعی فوتبال ایران مانند مقطع قبل از جام جهانی نیست و کنار رفتن حسینی و مظاهری با توجه به شرایط این دو بازیکن قابل پذیرش بود.


از سوی دیگر کی روش وریا غفوری آماده را به تیم ملی فراخواند و از سوی دیگر محمد حسین کنعانی زادگان که در نیم فصل گذشته عملکرد خوبی در ماشین سازی داشت را به تیم ملی اضافه کرد. هر چند درباره دعوت کنعانی برخی انتقادات وجود دارد اما عملکرد خوب این بازیکن و کنار رفتن خانزاده باعث شده تا این انتخاب ها جنجالی نشود.


کی روش در خط میانی نیز کریمی و عزت اللهی را به عنوان مصدومیت کنار گذاشت و در خط حمله نیز قلی زاده چنین وضعیتی داشت تا مصدومیت و افت بازیکنان کمک حال سرمربی تیم ملی برای انتخاب فهرستی با حداقل حاشیه شود.


 

 

 

1366926

 

 

 

 

دیدگاه‌ها