کد خبر : 1579916 | 09 دی 1397 ساعت 12:06 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

سردار بمب انگیزه تیم ملی (عکس)

سرادر با پشت سر گذاشتن تمام روزهای تلخ بعد از جام‌جهانی اینک در بهترین فرم ممکن است و بی گمان جزو با انگیزه ترین بازیکنان تیم ملی در اردو محسوب می شود.

سردار بمب انگیزه تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون حالا به عنوان بازیکنی پا به جام ملت های آسیا می گذارد که حضور در جام جهانی و لیگ برتر روسیه از او یک مهاجم کاملا با تجربه ساخته است .


کش و قوس های بعد از جام جهانی در نهایت با حمایت بی سابقه کارلوس کی روش همراه شد تا ما این جوان بلند بالای گنبد کاووسی را هم چنان درپیکان خط حمله تیم ملی در اختیار داشته باشیم .


فیزیک مناسب و شم گلزنی بالای او، به طور طبیعی انتظار گلزنی از او را نسبت به دیگر چهره های تیم ملی بیشتر کرده است  و این انتظار قبل از آن که بخواهد باعث استرس و تاثیر منفی در شکل بازی او شود باید او را به بمب انگیزه تبدیل کند و این وظیفه خطیر برعهده کادر فنی و حتی هم تیمی های سردار است که اجازه ندهند علی بابای تیم ملی حتی ثانیه ای به توانایی های بی نظیرش شک کند .

 


با توجه به شکل متفاوت بازی ایران در این تورنمنت پای سردار بر خلاف جام جهانی به گلزنی باز خواهد شد و او دیگر مجبور نخواهد بود تا نیمه های زمین خودی به عقب بیاید و مشغول امور دفاعی شود.


سردار آزمون همواره در تیم ملی یک مهره تاثیر گذار بوده است و همواره بازی های بسیار درخشانی را در تیم ملی از او شاهد بودیم و بدون هیچ تعصبی می توانیم او را یکی از نامزد های اصلی کسب عنوان آقای گلی این جام بدانیم و او از همه بهترمی داند که در تحقق این آرزو می تواند روی تک تک اعضای تیم ملی حساب باز کند.

 

دیدگاه‌ها