کد خبر : 1580681 | 12 دی 1397 ساعت 13:13 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت مصدومان و محرومان تیم ملی چین

در حالی که کمتر از یک هفته تا شروع جام ملت‌های آسیا باقی مانده، بیشتر مصدومان تیم ملی چین توانسته اند شرایط بازی کردن را پیدا کنند.

آخرین وضعیت مصدومان و محرومان تیم ملی چین

به گزارش "ورزش سه"، گزارش جدید ژائو روی، خبرنگار  چینی نشان می‌دهد که چندین مصدوم تیم ملی چین توانسته اند مصدومیت را پشت سر گذاشته و ریکاوری کنند. با این حال، ژنگ ژی، کاپیتان تیم به خاطر محرومیت، دیدار اول چین با قرقیزستان را از دست خواهد داد.

 

تیم چین پس از تمریناتی که در دوحه و هایکو برگزار کرد، با چندین بازیکن مصدوم روبرو شد. به خصوص در دو بازی اماده سازی که در دوحه برگزار شد، وو لی و ژونگوی شی که، مهاجمان دچار آسیب دیدگی شدند. شی که حدود 20 دقیقه توانست در دیدار مقابل اردن بازی کند و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. اما در تمرینات پس از شروع سال نو میلادی، او زمین تمرین حاضر شد، هر چند که تنها گرم کرد ولی گفته می‌شود که به ریکاوری کامل نزدیک است و انتظار می‌رود در دیدار مقابل قرقیزستان مشکلی نداشته باشد.

 

 

1367155

 

 

وو لی نیز که در تمرینات پیش از دیدار با عراق دچار مصدومیت شده بود، مشکل خاصی ندارد و ریکاوری کامل انجام داده است. وانگ دالی، گلر چین اما مصدوم است و فعلا اجازه بازی کردن ندارد، مگر که تیم به او نیاز داشته باشد.

 

مشکل اصلی چین این ست که ژنگ اسمارت نمی‌تواند تیمش را در دیدار ول همراهی کند. روز گذشته، بیانیه رسمی AFC اعلام شد و طی آن، ژنگ ژی به خاطر دریافت کارت قرمز در دیدارهای پیشین، از همراهی تیمش در این دیدار محروم خواهد بود. اما لیپی فکر چنین اتفاقی را کرده بود و در هایکو و دوحه، در دیدارهای تدارکاتی ژنگ ژی در ترکیب اصلی تیم حضور نداشت تا شاگردانش بیاموزند چگونه بدون او کار خواهند کرد.

 

 

1368734

 

 

در دیدار آماده سازی مقابل عراق، لیو یومینگ با کارت قرمز روبرو شد. چون تقابل با عراق ، دیدار رسمی فیفا بود، جریمه برای مدافع چین اعمال شد و او مقابل اردن به میدان نرفت. از همین رو، او مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای جام ملت ها نخواهد داشت و محرومیتش به پایان رسیده ست.

 

در چند روز اخیر، تمرکز لیپی بر افزایش تمرکز و بالا بردن روحیه بازیکنان بوده است. او سعی داشته استحکام خط دفاعی را افزایش دهد وجایگیری ها برای گلزنی را بهتر کند. چین با غلبه بر قرقیزستان و فیلیپین، صعودش به دور بعد را قطعی خواهد کرد. بدین ترتیب، دیدار سوم مقابل کره جنوبی چندان اهمیتی نخواهد داشت.

 

امروز در ساعت 7 به وقت پکن، چین و امارات آخرین دیدار آماده سازی را برگزار خواهند کرد و لیپی پس از این تقابل، ترکیب اصلی تیمش را انتخاب می‌کند.

دیدگاه‌ها