کد خبر : 1580755 | 12 دی 1397 ساعت 20:36 | 138K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم با قهرمانی از امارات برگردم

ناراحتی سون از حضور در جام ملتهای آسیا!

سون هیونگ مین، کاپیتان و ستاره تیم ملی کره جنوبی از اینکه باید تاتنهام را در این مقطع دشوار تنها بگذارد ناراحت است.

ناراحتی سون از حضور در جام ملتهای آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بی چون و چرای اسپرز در فصل جاری، به دلیل حضور در جام ملت های آسیا با لباس کره جنوبی در 5 بازی تاتنهام را در لیگ برتر و جام اتحادیه غایب خواهد بود اما سون هیونگ مین ابراز امیدواری کرد با قهرمانی و روحیه ای خوب دوباره به اردوی تیمش بازگردد.

 

سون هیونگ مین گفت: "احساس تاسف می کنم زیرا در سپتامبر نیز مدتی در ترکیب تاتنهام غایب بودم. برای هم تیمی هایم، هواداران و مربیان ناراحتم و شرایطم دشوار است اما این تورنمنت برای کشور من مهم است.

 

1367257

 

امیدوارم بتوانم فرم خود را برای تیم ملی حفظ کرده و زمانی که دوباره به اینجا بازگشتم همچنان آماده باشم. من پس از بازی های آسیایی احساس خستگی داشتم زیرا در آن مسابقات هر دو یا سه روز یک بار بازی کردم اما حالا بسیار مهم است که به لحاظ ذهنی در جام آسیا آماده بوده، با ذهنیت قوی راهی مسابقات شده و از لحاظ فیزیکی نیز آماده باشم.

 

ماه نوامبر نقطه عطفی برای من بود زیرا من خسته بودم و به هیچ سفری نرفته و برخی روزها استراحت کردم اما جام ملت های آسیا برای کره جنوبی بسیار مهم است زیرا ما 59 سال است برنده این مسابقات نشده ایم. برای لذت بردن راهی امارات نمی شوم و من به آنجا می روم تا چیزی را به دست آورده و با اعتماد به نفس به تاتنهام بازگردم."

دیدگاه‌ها