کد خبر : 1580833 | 13 دی 1397 ساعت 11:04 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو برزیلی وارد ابوظبی شد

مهمانان ویژه در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا(عکس)

کمیته برگزاری هفدهمین دوره جام ملت های آسیا با دعوت از چهره های سرشناس به مراسم افتتاحه زمینه ورود آنها به حاشیه خلیج فارس را فراهم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا در سال 2019 در حالی برای دومین بار به میزبانی امارات برگزار می شود که کمیته برگزاری این رقابت ها با پشتوانه مالی فوق العاده در صدد برپایی مراسمی فوق العاده برای افتتاحیه این تورنمنت قدیمی و معتبر در قاره کهن و جهان است.


در شرایطی که پیش از این رسانه های اماراتی از هزینه میلیون دلاری افتتاحیه جام هفدهم آسیا خبر داده بودند در روزهای گذشته مقامات برگزار کننده روزهای شلوغی در استقبال از چهره های شاخص دعوت شده به این مراسم را تجربه کردند تا جایی که بعد از حضور جیانی اینفانتینو رئیس سوئیسی فیفا همین طور سایر روسای کنفدراسیون های فوتبال جهان در اجلاس اقتصادی روز فوتبال دنیا نوبت به ستاره های سابق دنیای فوتبال رسید تا وارد امارات شوند.

 

1368924


درست چند ساعت بعد از ورود کاروان ایران به ابوظبی، این بار نوبت به رونالدو ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی برزیل و باشگاه های بزرگ اروپایی رسید تا به عنوان مهمان ویژه جام ملت ها وارد امارات شود و بلافاصله در اجلاس بررسی مسائل اقتصادی دنیای فوتبال حاضر شود. رونالدو در جام جهانی 2014 سفیر اصلی رقابت ها بود و در سال های گذشته همکاری های نزدیکی با اماراتی ها داشت.

 

1368923

 

دیدگاه‌ها