کد خبر : 1581036 | 14 دی 1397 ساعت 10:44 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی عجیب شاگردان کلوپ

1.12 سانتی‌متر؛ فاصله لیورپول با فرار از شکست

لیورپول در جدال با منچسترسیتی، برای اولین بار با بعضی ضعف‌های جزئی خود آشنا شد و حالا امیدوار است این ضعف‌ها در ادامه برایش به بهای عدم کسب قهرمانی تمام نشود.

1.12 سانتی‌متر؛ فاصله لیورپول با فرار از شکست

 

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر بیشتر از آنکه یک مسابقه دوی سرعت باشد، ماراتونی طولانی است و به همین خاطر آنچه در طول فصل برای یک تیم اتفاق می‌افتد از تک‌بازی‌ها و لحظات درخشان یا افولی که در هر بازی تجربه می‌شود اهمیت بیشتری دارد. با اینحال شکی نیست که برخی بازی‌ها بزرگتر هستند و برخی لحظات مهمتر از لحظات دیگر به نظر می‌رسند.

 

لیورپول که حالا دیگر شکست 2-1 مقابل منچسترسیتی که دیشب در ورزشگاه اتحاد اتفاق افتاد را تا حد زیادی هضم کرده، حالا امیدوار است اتفاقاتی که در 18 دقیقه از بازی دیشب دو تیم افتاد به همان بازی محدود بماند و در ادامه فصل برایش مشکل‌ساز نشود. بدشانسی و اشتباهات داوری. دو مشکلی که لیورپول امیدوار است دیگر برایش به بهای از دست دادن امتیاز تمام نشود. اولین بداقبالی لیورپول از آنجا آغاز شد که واینالدوم در ادامه حرکت روان و سیال تیمی لیورپول، توپ را به محمد صلاح رساند و او سادیو مانه را صاحب توپ کند تا مانه، توپش را به تیر دروازه بکوبد.  

 

منچسترسیتی و لیورپول در لیگ جزیره 2018-2019

 

اما در صحنه بعدی، جان استونز بازیکن سیتی در حالی که دروازه‌بان این تیم ادرسون کاملا جا مانده بود و صلاح منتظر بود تا توپ را وارد دروازه کند، توپ را با تکلی بلند از روی خط دروازه بیرون آورد و در نهایت تکنولوژی نشان داد که توپ 1.12 سانتی‌متر با عبور کامل از خط دروازه فاصله داشته است.

 

1369182

 

اما اشتباهات داوری، مهمترین اشتباه داوری بدون شک زمانی اتفاق افتاد که وینسنت کمپانی با تکلی دوپا، صلاح را سرنگون کرد. همانطور که یورگن کلوپ در پایان بازی گفت در آن صحنه کارت قرمز حق کمپانی بود چرا که حتی ممکن بود صلاح به خاطر تکل او مصدوم شده و مدتها از میادین به دور باشد. اما آنتونی تیلور تنها به یک کارت زرد اکتفا کرد تا یک اشتباه داوری مهم به ضرر لیورپول اتفاق بیفتد.

 

 

دیدگاه‌ها