کد خبر : 1581326 | 14 بهمن 1397 ساعت 00:12 | 4.7M بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت منشا و اروین نامشخص ماند!

از آغاز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر ایران به پایان رسید و تیم‌ها با جذب نفرات مد نظر و خروج تعدادی از بازیکنان، به استقبال نیم‌فصل دوم می‌روند.

از آغاز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

به گزارش "ورزش‌ سه"، با توجه به شدت نبردهای نیم‌فصل دوم که با حضور مربیان صاحب نام، فشرده‌ترین دوره رقابتی لیگ برتر را شکل خواهد داد، هر 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها برای افزایش قدرت خود و حضور موثر در دور برگشت، در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت کردند.


نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران از روز شانزدهم دی‌ماه آغاز شد و تا ساعت 23:59 روز شنبه، سیزدهم بهمن ماه ادامه یافت که در میان باشگاه‌ها، فولاد کمترین بازیکن ورودی و استقلال خوزستان بیشترین بازیکن خروجی را داشتند.


مبهم‌ترین بازیکنان نقل و انتقالاتی نیز گادوین منشا، مهاجم نیم‌فصل اول پرسپولیس و لی اروین، مهاجم تراکتورسازی بودند؛ منشا بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس، با باشگاه‌های فولاد، صنعت نفت، سایپا و حتی استقلال مذاکره کرد و از انها پیشنهاد داشت ولی با هیچ یک از این تیم‌ها به توافق نهایی نرسید و از سوی دیگر لی اروین نیز با وجود تهدیدهای تراکتورسازی، به ایران نیامد تا وضعیت ادامه همکاری او با سرخ پوشان تبریزی نیز در وضعیت نامشخصی قرار بگیرد.

 

 

* شنبه 13 بهمن 97

 

23:59 - با توجه به برخی مشکلات در مورد ثبت قرارداد آیاندا پاتوسی، بازیکن اهل آفریقای جنوبی استقلال، باید در انتظار اعلام رسمی از سوی باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال در این باره باشیم.
23:49 - آیاندا پاتوسی، بازیکن آفریقایی استقلال با صدور آی تی سی می‌تواند در نیم‌فصل دوم بازی کند.
23:28 - جابر انصاری که به تازگی با پیکان قرارداد امضاء کرده، در تمرین امروز این تیم با مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و ممکن است به همین دلیل نیم‌فصل دوم را از دست بدهد و از فهرست پیکان کنار گذاشته شود.(فارس)
22:57 - علیرضا چراغعلی و علیرضا منظمی که به ترتیب سهمیه‌های زیر ۲۳ و ۲۱ سال محسوب می‌شوند، قراردادی سه ساله با باشگاه ذوب‌آهن امضاء کردند.
22:19 - مارکو ووکوسوویچ، مدافع مونته‌نگرویی با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به تیم فوتبال پیکان پیوست.
20:49 - مرتضی آقاخان، مهاجم مصدوم استقلال از فهرست این تیم برای نیم‌فصل دوم خط خورد.(فارس)
19:56 - حسین پاپی، کاپیتان سپاهان با تصمیم امیر قلعه‌نویی از فهرست این تیم کنار گذاشته شد تا لیست 18 نفره طلایی پوشان برای نیم‌فصل دوم تکمیل شو.د
19:50 - فرزاد جعفری، مدافع راست فولاد خوزستان قراردادش با این باشگاه را به مدت یک و نیم فصل تمدید کرد.
19:35 - آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی که بامداد امروز شنبه برای حضور در استقلال به تهران سفر کرده بود، بعد از توافق با مسؤولان این باشگاه، قراردادش را به طور رسمی امضاء و ثبت کرد.

 

1378655


19:17 - آی تی سی امید نورافکن و اسماعیل گونکالوس، دو بازیکن جدید استقلال برای نیم‌فصل دوم صادر شد.
19:05 - بهنام برزای، هافبک سابق استقلال و نیم‌فصل اول صنعت نفت آبادان با قراردادی به مدت یک فصل و نیم به عضویت پدیده شهرخودرو درآمد.
18:47 - محمدمهدی عسگری، مدافع راست تیم لیگ یکی کارون اروند خرمشهر به‌عنوان آخرین خرید زمستانی پارس جنوبی جم با این باشگاه قرارداد بست.
18:10 - سینا مریدی، هافبک دفاعی فولاد که با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده بود، قراردادش با باشگاه خوزستانی را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.
17:06 - حسین فرکی و مربیان جدید پیکان، قراردادشان با این باشگاه را ثبت کردند.
17:04 - اکبر ایمانی، هافبک دفاعی صنعت نفت آبادان با عقد قراردادی به تراکتورسازی پیوست.

 

1378606

 


16:32 - فرشاد سالاروند با حضور در هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، قراردادش با باشگاه ماشین‌سازی تبریز را رسمی کرد.
16:27 - امید جهانبخش، وینگر سابق صبای قم و صنعت نفت آبادان که با تیم دسته اولی سرخ پوشان پاکدشت به توافق رسیده بود، بعد از فسخ قرارداد با این تیم به سایپا پیوست.
15:34 - قرارداد اعضای کادر فنی تراکتورسازی ثبت شد.
15:05 - امین منوچهری، مهاجم نیم‌فصل اول سپیدرود رشت با باشگاه سایپا قرارداد امضاء کرد.

 

1378610

 


13:46 - فریبرز گرامی، مدافع سابق پدیده با باشگاه پارس جنوبی جم قرارداد بست.
12:40 - قرارداد مهدی ترابی با باشگاه پرسپولیس در هیأت فوتبال تهران ثبت شد.

 

1378537


12:38 - باشگاه استقلال تهران با گادوین منشا وارد مذاکره شده و به دنبال جذب مهاجم سابق پرسپولیس است.
11:57 - ماکولی کریستانوس، مهاجم سابق لاس پالماس و همابورگ درآستانه عقد قرارداد با سپیدرود رشت است.
11:14 - سیامک کوروشی، مدافع سابق سایپا و آرش افشین، مهاجم پیشین استقلال و سپاهان با عقد قراردادی به فولاد خوزستان پیوستند.
10:31 - امیر شبانی‌چشمه، مدافع 20 ساله پارس جنوبی جم برای گذراندن خدمت سربازی راهی فجرسپاسی شیراز شد.
10:29 - احسان علوان‌زاده که با وجود عقد قرارداد با ماشین‌سازی در نیم‌فصل، به دلیل مسائل انضباطی احتمال اخراج‌اش از این تیم وجود داشت، مجددا به تمرینات شاگردان مهاجری بازگشت.
02:11 - آیاندا پاتوسی، هافبک کیپ‌تاون آفریقای جنوبی و مدنظر استقلال، دقایقی قبل وارد تهران شد؛ قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی نهایی می‌شود.
00:15 - سردار آزمون، مهاجم ایرانی روبین کازان قراردادی به مدت سه و نیم فصل با باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه امضاء کرد.
00:08 - آرفنگ دافه، مهاجم سنگالی سابق پیکان با عقد قراردادی به نساجی مازندران پیوست و دوباره شاگرد مجید جلالی شد.

 

* جمعه 12 بهمن 97

 

20:25 - وینیسیوس اولیویرا فرانکو، هافبک برزیلی سابق آپوئول نیکوزیا قبرس با باشگاه صنعت نفت قرارداد امضاء کرد.
18:10- عزیز سیدیکوف، هافبک تیم ملی قرقیزستان که در جام ملت‌های آسیا نیز به میدان رفت با عقد قراردادی به صنعت نفت آبادان پیوست.
14:41 - جاووخیر سیدیکوف، هافبک تیم ملی قرقیزستان و فرانکو، هافبک بازی‌ساز برزیلی برای انجام مذاکرات نهایی با باشگاه صنعت نفت آبادان وارد ایران شدند.(تسنیم)
14:23 - باشگاه تراکتورسازی به دنبال جلب رضایت 4 طلبکار خود است تا بتواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.(فارس)

 


* پنج‌شنبه 11 بهمن 97

 

22:14 - باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی اعلام کرد برای انتقال آیاندا پاتوسی، هافبک تیمش با باشگاه استقلال به توافق رسیده و این بازیکن راهی لیگ برتر ایران خواهد شد.
20:09 - رسانه‌های آفریقایی از توافق نهایی آیاندا پاتوسی با باشگاه استقلال خبر دادند.
19:30 - فرشاد سالاروند، هافبک دفاعی فولاد خوزستان قراردادی رسمی با ماشین‌سازی تبریز امضاء کرد.
17:58 - باشگاه نفت مسجدسلیمان با مهرداد طهماسبی دروازه‌بان سابق صبای قم و فولاد، علی احمدی مدافع پیشین سپاهان و احسان ابوعلی مهاجم زیر 23 سال صنعت نفت آبادان به توافق نهایی رسید.
14:46 - مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی و اوپن بلژیک، با قراردادی به مدت سه و نیم فصل به العربی قطر پیوست.
12:58 - آرفنگ دافه، مهاجم دو فصل قبل پیکان در صورت پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، به جمع شاگردان جلالی در نساجی اضافه خواهد شد.
08:26 - در حالی که تنها دو روز به پایان مهلت رسمی نقل و انتقالات نیم‌فصل باقی مانده، اما تیم آسیایی سایپا که با مشکلات مالی مواجه است، هنوز نتوانسته به غیر از پیمان میری، مهاجم نفت مسجدسلیمان بازیکن جدیدی جذب کند و این باشگاه تاکنون در جذب لیست مدنظر علی دایی ناموفق بوده است.

 


* چهارشنبه 10 بهمن 97


20:37 - یونس دلفی، مهاجم تیم ملی امید و استقلال خوزستان با قراردادی سه ساله(به همراه بند تمدید دو ساله) به شارلروا بلژیک پیوست.
19:36 - قرارداد امید نورافکن با باشگاه استقلال ثبت رسمی شد.
19:04 - کریستین اوساگوآنا، مهاجم نیجریه‌ای سابق ام صلال قطر با قراردادی 6 ماهه به ذوب‌آهن پیوست.
18:53 - جلال‌الدین علی‌محمدی با جدایی ساسان انصاری، به تمرینات سپاهان بازگشت تا احتمال ماندن او در جمع طلایی پوشان اصفهانی بیشتر شود.
18:19 - آیاندا پاتوسی، هافبک 26 ساله سابق لوکرن بلژیک و کنونی کیپ تاون آفریقای جنوبی گزینه مد نظر وینفرد شفر برای تقویت خط میانی استقلال است و احتمالا طی یکی، دو روز آینده برای انجام مذاکرات نهایی به ایران سفر می‌کند.
17:45 - حامد لک که بعد از عدم حضور در سایپا، مجددا به نساجی بازگشته و به همراه این تیم تمرین می‌کند، هنوز قرارداد جدیدی ثبت نکرده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.
13:17 - مونگ آلاسانه، مهاجم کامرونی که اخیرا در تمرینات پارس جنوبی حضور داشت، مورد تایید مهدی تارتار قرار نگرفت.(تسنیم)
12:20 - توحید غلامی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ماشین‌سازی نخواهد بود و از فهرست این تیم برای نیم‌فصل دوم کنار رفت.
11:09 - حسین تارتار، پسر مهدی تارتار که سابقه حضور در مقاومت تهران را نیز در کارنامه دارد، به‌عنوان بازیکن سهمیه زیر 21 سال به پارس جنوبی جم اضافه شد.


* سه‌شنبه 9 بهمن 97

 

22:31 - علی دایی می‌گوید با سایپا با نقاط ضعفی در عقب زمین و خط حمله مواجه است، اما این باشگاه نتوانسته نفراتی که او معرفی کرده را جذب کند.
19:03 - یحیی گل‌محمدی اعلام کرد برای تقویت خطوط دفاع و حمله تیمش نام دو بازیکن برزیلی را به مسؤولان باشگاه پدیده داده است.
17:42 - باشگاه استقلال با یک هافبک بازی‌ساز خارجی به توافق نهایی رسیده و به زودی قرارداد او را نهایی می‌کند.
17:18 - ساسان انصاری، مهاجم سپاهان قراردادی به مدت دو و نیم فصل با تراکتورسازی امضاء کرد.

 

1377503

 

17:16 - فرزاد حاتمی، مهاجم سابق تراکتورسازی و نیم‌فصل اول اکسین البرز که گفته می‌شد با سپیدرود به توافق رسیده و قرارداد امضاء کرده، رسما به پارس جنوبی جم پیوست.

16:04 - باشگاه تراکتورسازی همچنان منتظر بازگشت لی اروین است و اگر این اتفاق نیافتد، یک مهاجم جدید به خدمت می‌گیرد.
15:52 - تکلیف تیم آینده منشا همچنان مشخص نشده و مهاجم سابق پرسپولیس همچنان جذاب‌ترین مهره نقل و انتقالاتی است.

14:58 - روما چاچوا، مدافع 21 ساله تیم ملی امید گرجستان با عقد قراردادی رسما به سپیدرود رشت پیوست.

14:38 - فتاحی، سرپرست سپاهان می‌گوید توافقی بین آنها و تراکتورسازی صورت گرفته تا مهدی‌زاده به تیم اصفهانی بیاید و انصاری راهی تبریز شود؛ ضمن اینکه در توافق طرفین قرار است تراکتور از شکایت خود بخاطر پیوستن محمد مسلمی‌پور به سپاهان صرف نظر کند.
14:32 - محمدرضا مهدی‌زاده، مدافع تراکتورسازی با عقد قراردادی به سپاهان پیوست.
14:20 - جابر انصاری، مهاجم استقلال با قراردادی به مدت یک فصل و نیم راهی پیکان شد.

 


14:18 - ساسان انصاری قراردادش با باشگاه سپاهان را فسخ کرد؛ از تراکتورسازی به‌عنوان مقصد نهایی او یاد می‌شود.
14:01 - با صدور ITC محمد نادری، پرسپولیس می‌تواند از دیدار سپیدرود این بازیکن را در ترکیب داشته باشد.
13:36 - باشگاه پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با ماریو بودیمیر، در انتظار گرفتن ITC این مهاجم است تا از او در دیدار جام حذفی مقابل سپیدرود بهره ببرد.
11:48 - فدراسیون فوتبال مدارک و مستندات باشگاه پرسپولیس مبنی بر تسویه تعهدات مالی را پذیرفت و مجوز نقل و انتقالات این تیم را صادر کرد.
09:54 - رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی آپوئل نیکوزیا قبرس که شایعه حضورش در فوتبال ایران و تراکتورسازی شنیده می‌شد، با قراردادی قرضی تا پایان فصل به اف. سی. سیدنی استرالیا پیوست.


08:46 - باشگاه سایپا به دلیل بدهی به بازیکنان سابق‌اش ازجمله سیامک کوروشی، غلامرضا رضایی، سعید لطفی، آندرانیک تیموریان و ... اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید در سازمان لیگ را ندارد و به همین دلیل نتوانسته پیمان میری، تنها خرید خود را به طور رسمی جذب کند.
08:21 - مشکلات مالی شدید سایپا موجب شده تا بسیاری از بازیکنان قید حضور در این تیم را بزنند و به پیشنهاد دیگر باشگاه‌ها پاسخ مثبت دهند یا وارد مذاکره شوند که جابر انصاری ازجمله آنها است.

 

 

* دوشنبه 8 بهمن 97


17:34 - علی علیپور، مهاجم پرسپولیس با پیشنهاد خوب یکی از تیم‌های دسته اولی اسپانیا مواجه شده است.(فارس)
15:24 - جابر انصاری برای انجام مذاکره با مسؤولان پیکان، وارد این باشگاه شد.
13:39 - الیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی می‌گوید لی اروین بازیکن این تیم است و نمی‌تواند به باشگاه دیگری برود.(تسنیم)
12:00 - مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی عنوان کرده نظری برای بازگشت علوان‌زاده ندارد و او را در اختیار باشگاه گذاشته است.
00:01 - باشگاه سایپا که عملکرد ضعیفی در نقل و انتقالات داشته و تنها پیمان میری را از نفت مسجدسلیمان جذب کرده، به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان سابقش از جمله سیامک کوروشی، غلامرضا رضایی، سعید لطفی و ... اجازه ثبت قرارداد هیچ بازیکنی در سازمان لیگ را ندارد و با مشکل مالی جدی مواجه است.

 

 

* یکشنبه 7 بهمن 97


18:20 - باشگاه پرسپولیس قرارداد سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی، ماریو بودیمیر، محمد نادری و سعید کریمی، هفت بازیکن جدیدش را در هیأت فوتبال استان تهران ثبت کرد.
18:14 - ماریو بودیمیر تست‌های پزشکی پرسپولیس را با موفقیت پشت سر گذاشت و با قراردادی به مدت یک فصل و نیم رسما به جمع سرخ پوشان اضافه شد.
18:00 - محمدرضا طهماسبی، مدیر تیم پیکان می‌گوید با جابر انصاری مذاکره کردند ولی منتظر تعیین تکلیف او با استقلال هستند.
17:49 - جابر انصاری عنوان کرد برخلاف شایعات هیچ مذاکره‌ای با مسؤولان پیکان نداشته و قراردادی با این باشگاه امضاء نکرده است.
17:36 - علی پورمحمد، وینگر نیم‌فصل اول کارون اروند خرمشهر با عقد قراردادی به ماشین‌سازی تبریز پیوست.
14:22 - حامد لک بعد از وضعیت مبهمی که در نقل و انتقالات سایپا وجود داشته و به دلیل عدم پاسخگویی مسؤولان این باشگاه برای ادامه همکاری‌اش، مجددا به نساجی مازندران بازگشت تا شاگرد مجید جلالی شود.
14:16 - یونس دلفی اعلام کرد امشب به بلژیک سفر می‌کند تا با باشگاه شارلروا قرارداد ببندد.
12:05 - علیرضا مرزبان که از ابتدای نقل و انتقالات به دنبال جذب دروازه‌بان برای نفت مسجدسلیمان بوده، هنوز نتوانسته در این پست تیمش را تقویت کند.

 

 

* شنبه 6 بهمن 97

 

19:42 - سپیدرود رشت هشتمین خرید نیم‌فصل خود را به کومیشوکو، هافبک دفاعی 21 ساله و ساحل عاجی اختصاص داد.
18:57 - حامد محمودی، مدافع سابق نفت مسجدسلیمان و نیم‌فصل اول مس رفسنجان در صورت پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، با سپیدرود قرارداد امضاء می‌کند.
17:46 - امید نورافکن با عقد قراردادی قرضی، تا پایان فصل از شارلروا به استقلال پیوست تا دوباره برای آبی پوشان به میدان برود.

 

1376516


17:43 - گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای سابق پرسپولیس مذاکرات مثبتی با فولاد خوزستان داشته و درآستانه پیوستن به این تیم قرار دارد؛ البته او از صنعت نفت نیز پیشنهاد دارد ولی پپیشنهاد مالی باشگاه آبادانی پایین‌تر از فولاد است.(فارس)
17:20 - یونس دلفی، مهاجم تیم ملی امید و استقلال خوزستان، مجددا با پیشنهادی از یک باشگاه خارجی مواجه شده است.(فارس)
16:23 - احسان علوان‌زاده که به تازگی از پرسپولیس به ماشین‌سازی تبریز پیوسته بود، بخاطر رفتار غیر حرفه‌ای در تمرینات و مسابقات تدارکاتی، از این باشگاه اخراج شد.
15:07 - حسین ترابپور، مربی دروازه‌بانان سابق استقلال به کادر فنی جلالی در نساجی مازندران اضافه شد.
14:00 - حمید مطهری، دستیار همیشگی مجید جلالی بعد از چند روز غیبت مجددا به تمرینات نساجی بازگشت تا همکاری‌اش با این مربی و تیم را ادامه دهد.
13:57 - امید سینگ، وینگر نساجی مازندران، در نشست با مالک این باشگاه و بنابر درخواست مجید جلالی در این تیم ماندگار شد.
13:04 - اسماعیل گونسالوس، مهاجم گینه‌ای با قبولی در تست‌های پزشکی، قراردادی به مدت یک فصل و نیم با باشگاه استقلال تهران امضاء کرد.

 

1376536


12:46 - ماریو بودیمیر، مهاجم مدنظر پرسپولیس در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت می‌کند.
12:15 - امید نورافکن، هافبک ایرانی شارلروا بلژیک که شایعه حضورش در استقلال شنیده می‌شد، در تمرین امروز آبی پوشان شرکت کرد.

 

 

* جمعه 5 بهمن 97


17:57 - متین کریم‌زاده، مدافع چپ شاهین شهرداری بوشهر با عقد قراردادی به پارس جنوبی جم پیوست.
13:38 - مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی مذاکره این باشگاه با دنی گاتری، هافبک 31 ساله انگلیسی را تکذیب کرد.

 

 

* پنج‌شنبه 4 بهمن 97

 

11:28 - استقلال بعد از جذب گونکالوس، یک بازیکن خارجی دیگر را به خدمت می‌گیرد.
10:36 - فتحی، سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد اسماعیل گونکالوس بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به تمرینات آبی پوشان اضافه می‌شود.

09:41 - اسماعیل گونکالوس، مهاجم گینه‌ای مد نظر استقلال بامداد امروز وارد تهران شد تا مذاکرات نهایی خود را انجام دهد.
01:03 - بعد از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره قرارداد مجید جلالی با باشگاه نساجی مازندران امضاء شد.
00:45- سید هیثم هاشمی‌زاده، مهاجم جوان فولاد خوزستان با قراردادی قرضی به مدت نیم‌فصل به نفت مسجد سلیمان پیوست.

 

 

* چهارشنبه 3 بهمن 97

 

18:13 - لاشا توتادزه، مدافع گرجستانی و سابق دیناموتفلیس که شایعه حضورش در نساجی شنیده می‌شید، رسما با این باشگاه قرارداد بست.
17:01 - فرهاد حمیداوی که اخیرا به‌عنوان مالک جدید باشگاه پدیده معرفی شده بود، چند روزی است در اطراف این تیم دیده نمی‌شود و همین مسئله موجب شده تا وضعیت این تیم مشهدی در نقل و انتقالات دوباره بحرانی شود.

13:41 - پیمان میری، مهاجم نفت مسجدسلیمان با سایپا قراردادی به مدت یک فصل و نیم بست.
13:34 - حمیدرضا طاهرخانی، ملی پوش امید پرسپولیس با قراردادی قرضی به مدت نیم‌فصل به سپیدرود رشت پیوست.

12:42 - اسماعیل گونکالوس، مهاجم سابق پاختاکور ازبکستان مذاکرات نهایی خود با باشگاه استقلال را انجام داده و یک قدم تا پیوستن به جمع شاگردان شفر فاصله دارد.
12:38 - همکاری رشید مظاهری با ذوب‌آهن تا پایان فصل ادامه پیدا می‌کند و این دروازه‌بان عنوان کرد در این تیم اصفهانی می‌ماند.
12:01 - مجید جلالی که درخواست جذب چند بازیکن و بازگشت حامد لک به نساجی را داشته، در اعتراض به عدم توجه به خواسته‌هایش، در تمرینات حضور پیدا نکرد؛ ضمن اینکه قرار بود روز گذشته قرارداد او و نساجی امضاء شود که این اتفاق رخ نداد.
11:40 - فرزاد حاتمی، مهاجم سابق تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با عقد قراردادی به سپیدرود رشت پیوست.
10:23 - گادوین منشا با دریافت 127 هزار دلار و بخشش 123 هزار دلار از مطالبات خود، رسما از باشگاه پرسپولیس جدا شد.(ایران ورزشی)
00:01 - باشگاه سایپا که با وجود از دست دادن مهدی ترابی، همچنان در جذب بازیکن ناموفق بوده و در حالی که یکی از نمایندگان ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، هنوز نتوانسته نفرات مد نظر علی دایی که تمام آنها بازیکنان ایرانی هستند را به خدمت بگیرد.

 

 

* سه‌شنبه 2 بهمن 97

23:18 - در حالی که قرار بود عصر امروز قرارداد جلالی و نساجی رسمی شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

17:41 - محسن مسلمان با قراردادی تا پایان فصل که بند تمدید یک ساله دارد، به سپاهان اصفهان پیوست.

 

1375474


16:26 - مدافع گرجستانی مد نظر نساجی مازندران، شب گذشته وارد ایران شده و قرار است در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.
15:42 - حامد لک که پس از فسخ قرارداد با نساجی، مذاکراتی با باشگاه سایپا داشت، به دلیل عدم توافق با مسؤولان نارنجی پوشان درآستانه بازگشت دوباره به تیم مازندرانی است.
15:03 - کرار جاسم که قراردادش با صنعت نفت را فسخ کرده بود، رسما به الشرطه عراق پیوست.
14:52 - قرارداد گادوین منشا با باشگاه پرسپولیس هنوز فسخ نشده است.(فارس)
14:47 - مدیر عامل باشگاه سپاهان تایید کرد مذاکرات جدی با محسن مسلمان داشتند.
14:30 - اگر سینا مریدی از فولاد خوزستان رضایت‌نامه بگیرد، احتمال پیوستن او به پرسپولیس وجود دارد.(فارس)
13:25 - مرتضی آقاخان به دلیل تشدید مصدومیت قبلی احتمالا از لیست استقلال خارج می‌شود.
12:16 - امید نورافکن، هافبک ایرانی شارلروا بعد از اردوی تیم ملی امید قراردادش با استقلال را نهایی می‌کند.
10:23 - امید سینک می‌گوید طبق بندهای قراردادش می‌تواند از نساجی جدا شود، اما فعلا به همکاری‌اش با این تیم ادامه می‌دهد.(فارس)
11:08 - محسن مسلمان قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن را رسما فسخ کرد.
10:34 - باشگاه استقلال به زودی مبلغ پیش پرداختی به بازیکنان مدنظرش خواهد داد و با نفراتی که به توافق رسیده، قرارداد خواهد بست.
09:52 - قرارداد مجید جلالی با نساجی مازندران بعد از ظهر امروز نهایی می‌شود.

 

 

* دوشنبه یکم بهمن 97

20:31 - محمد علوی، سرمربی سابق کارون اروند خرمشهر دستیار بوستانی در استقلال خوزستان شد.

19:54 - باشگاه سپیدرود از جذب مهاجم خارجی صرف نظر کرده و به دنبال گزینه‌های داخلی است؛ گفته می‌شود فرزاد حاتمی، مهاجم سابق تراکتورسازی در لیست مد نظر کریمی دیده می‌شود.

13:51 - محمدمهدی عسگری، بازیکن کارون اروند که در تمرینات پارس جنوبی حضور دارد، به دنبال فسخ قرارداد یک طرفه با خرمشهری‌ها است تا به جمع شاگردان تارتار اضافه شود.(فارس)
13:09 - باشگاه تراکتورسازی به دلیل عدم حضور لی اروین در تمرینات، قصد دارد نام او را از فهرست خارج کند و یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد.(تسنیم)
12:36 - جابر انصاری مد نظر سایپا است و این باشگاه برای جذب او به استقلال نامه زده است.(تسنیم)
11:47 - محسن مسلمان که طی روزهای اخیر در تمرینات ذوب‌آهن حضور پیدا نکرده، درآستانه جدایی از این تیم قرار دارد.
10:52 - جهانگیر عسگری، هافبک سابق داماش گیلان و صبا در تمرینات نساجی حضور دارد تا مورد ارزیابی مجید جلالی قرار بگیرد.
08:47 - تیم سایپا با وجود اینکه یکی از نمایندگان ایران در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا است، اما هنوز به طور جدی وارد نقل و انتقالات نشده و وضعیت نامشخصی در جذب بازیکن دارد.

 

* یکشنبه 30 دی 97


17:32 - کریم قنبری، مربی فصل گذشته سپاهان به‌عنوان یکی از دستیاران کریم بوستانی در استقلال خوزستان انتخاب شد.
16:28  - کرار جاسم قراردادش با باشگاه صنعت نفت آبادان را فسخ کرد.(ایسنا)
16:03 - مریدی که گفته می‌شود قصد جدایی از فولاد را دارد، بخاطر عدم حضور در اردوی کیش شاگردان افشین قطبی، به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.
15:35 - باشگاه نساجی مازندران درآستانه توافق با یک مدافع گرجستانی قرار دارد و مبلغ قرارداد احتمالی او 150 هزار دلار است.
13:41 - جلال‌الدین علی‌محمدی برای جدایی از سپاهان به مشکل خورده و باشگاه اصفهانی برای صدور رضایت‌نامه او درخواست مبلغی قابل توجه یا جذب یک بازیکن از یک تیم دیگر دارد.
12:16 - سینا مریدی که ازجمله گزینه‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی است، در تمرینات فولاد شرکت نمی‌کند.

 

* شنبه 29 دی 97

 

20:07 - عارف غلامی، مدافع ذوب‌آهن قراردادش با این باشگاه را به صورت توافقی فسخ کرد.
16:15- باشگاه سایپا در حال مذاکراه با چند بازیکن است و به احتمال فراوان 5-4 بازیکن جدید طی روزهای آینده جذب می‌کند.
15:49 - امین منوچهری، مهاجم سابق نفت و استقلال که چند روزی است در تمرینات سایپا حضور دارد و منتظر تایید نهایی علی دایی است.
14:32 - کرار جاسم حاضر است با پرداخت مبلغ قابل توجهی از صنعت نفت جدا شود و مسؤولان باشگاه آبادانی نیز به همین دلیل با رفتن او موافقت کردند.(تسنیم)
12:07 - مجید جلالی لیست نفرات مورد نظر خود را به مسؤولان باشگاه نساجی داده که بزرگترین دغدغه او جذب یک دروازه‌بان برای جایگزین کردن حامد لک است.

 

 

* جمعه 28 دی 97


13:41 - مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید نیاز به جذب یک مهاجم دیگر دارند و امیدوار هستند بتوانند لوسیانو ادینیو آماده را طی روزهای آینده به خدمت بگیرند.
13:02 – نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی عنوان کرد ادینیو در لیست این تیم است ولی شرایط سنی و بدهی مالیاتی این بازیکن به مس کرمان، آنها را در جذب او مردد کرده است.(مهر)
12:27 - مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی از وضعیت عملکرد تیمش در نقل و انتقالات ابراز رضایت ندارد ولی معتقد است نفراتی که جذب کردند، از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
11:58 - مونگ بت آلاسان، مهاجم کامرونی همچنان در تمرینات پارس جنوبی جم حضور دارد و قرار است قبل از توافق با این بازیکن، تارتار وضعیت او را مورد ارزیابی قرار دهد.
07:39 - محمد ابراهیمی، مهاجم سابق تراکتورسازی و نیم‌فصل اول گل ریحان البرز با عقد قراردادی تا پایان فصل به سپاهان اصفهان پیوست.
00:31 - حمید مطهری و رضا مرتضی‌زاده که در تیم پیکان دستیار مجید جلالی بودند، جزو کادر فنی این مربی در نساجی مازندران نیز خواهند بود.
00:06 - مجید جلالی رسما به‌عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و قرار است روز شنبه به بازیکنان این تیم معرفی شود.

 

 

* پنج‌شنبه 27 دی 97


14:52 - محمد ناصری، دروازه‌بان پدیده مشهد به پیکان پیوست.
13:46 - در حالی که گفته می‌شد محمد ابراهیمی امروز با سپاهان قرارداد امضاء می‌کند، اما این بازیکن روی نیمکت اکسین البرز در بازی امروز حضور دارد.
13:20 - ایمان مبعلی با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد بست و رسما به جمع دستیاران افشین قطبی اضافه شد.

 

* چهارشنبه 26 دی 97

16:32 - محمد ابراهیمی، بازیکن اکسین البرز احتمالا فردا به محل اردوی سپاهان در آنتالیا می‌رود و با طلایی پوشان قرارداد امضاء می‌کند.(فارس)
11:01 - علی امیری دوباره مدیر عاملی باشگاه نساجی را عهده‌دار شده و به زودی سرنوشت سرمربی جدید این تیم مشخص می‌شود.(تسنیم)

08:00 - احسان تاییدی، مهاجم فصل گذشته پارس جنوبی جم و دور رفت تیم لیگی کارون اروند خرمشهر با عقد قراردادی به ماشین‌سازی تبریز پیوست.

 

* سه‌شنبه 25 دی 97


20:42 - رضا قوچان‌نژاد که روز گذشته به همراه خانواده‌اش در استانبول ترکیه و هتل محل عقد قرارداد ستاره‌های تراکتورسازی حضور داشت، به نیکوزیا قبرس بازگشته تا همچنان موضوع پیوستن او به تراکتور در وضعیت نامشخصی باشد.
20:00 - پیمان بابایی، مهاجم ماشین‌سازی با قراردادی قرضی به مدت دو فصل به عضویت باشگاه سومقاییت باکو آذربایجان درآمد.
19:09 - شایعاتی درباره بازگشت جواد نکونام به نساجی شنیده می‌شود و همین موضوع موجب شده برخی بازیکنان که سودای جدایی از نساج‌ها را در سر داشتند، فعلا از پیوستن به دیگر تیم‌ها صرف نظر کنند.
18:14 - ایمان مبعلی با دریافت رضایت‌نامه از استقلال خوزستان جدا شد.
17:43 - علی دهقان، بازیکن پیشین ذوب‌آهن به‌عنوان دستیار علیرضا منصوریان انتخاب شد.
17:28 - امیر منصوریان، مدافع پدیده و محمد علیزاده، هافبک سابق خونه به خونه و کارون اروند خرمشهر رسما به جمع شاگردان علی کریمی در سپیدرود رشت اضافه شدند.
16:55 - ابوالفضل علایی، مدافع میانی نیم‌فصل اول نساجی با عقد قراردادی به پارس جنوبی جم پیوست.
16:22 - محمدرضا حسینی می‌گوید با وجود مخالفت باشگاه ذوب‌آهن، همچنان با پیشنهاد سایر تیم‌ها مواجه است ولی تصمیم‌گیری را برعهده مسؤولان ذوب گذاشته است.(تسنیم)
15:01 - پیمان شیرزادی، مدافع چپ فولاد خوزستان در توافق دو طرفه با مسؤولان این باشگاه، قراردادش را فسخ کرد.
14:48 - باشگاه استقلال با دو مهاجم خارجی به توافق نهایی رسیده و تنها منتظر حمایت مالی اسپانسر خود است تا بتواند با آنها قرارداد رسمی امضاء کند.
12:07 - مسؤولان باشگاه ماشین‌سازی در حال مذاکره با لوسیانو ادینیو هستند تا مهاجم گلزن سابق تراکتورسازی را به خدمت بگیرند.
09:05 - نفت مسجدسلیمان به دنبال جذب یک دروازه‌بان و یک مهاجم است.

 

* دوشنبه 24 دی 97

21:51 - پاتریک فرایدی، مهاجم نیجریه‌ای مد نظر استقلال اکنون در آنتالیا ترکیه، محل اردوی آبی پوشان حضور دارد.
19:27 - پیمان میری قراردادش با باشگاه نفت مسجدسلیمان را فسخ کرد.(فارس)
17:34 - میلاد سرلک و رسول نویدکیا، هافبک‌های سپاهان مد نظر صنعت نفت هستند و این باشگاه به دنبال جذب این دو بازیکن از تیم اصفهانی است.(تسنیم)
16:01 - الیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد یک مهاجم لیگ برتری داخلی مد نظرشان است؛ ضمن اینکه او از مذاکره قوچان‌نژاد و زنوزی خبری ندارد.(تسنیم)

15:12 - آرش افشین حضور مستمری در تمرینات فولاد داشته، اما تکلیف پیوستن او به این تیم، بعد از اردوی کیش و سه مسابقه دوستانه‌ای که شاگردان افشین قطبی دارند، مشخص خواهد شد.
14:19 - امید سینک، سجاد آشوری، ابوالفضل علایی و محمد آبشک درآستانه جدایی از نساجی هستند.(فارس)
13:17 - حامد لک، دروازه‌بان نیم‌فصل اول نساجی مازندران، با قراردادی به مدت یک سال و نیم به سایپا پیوست و دوباره شاگرد علی دایی شد.

 

1372786


13:04 - علیرضا منصوریان خبر داد که یکی، دو بازیکن خارجی در لیست خرید او هستند تا مشکل خط حمله تیمش را برطرف کنند.
12:50 - مدت قرارداد جورج لینکز، سرمربی و پاتریک دی وایلد، مربی جدید تراکتورسازی دو سال و نیم است.
12:38 - رضا قوچان‌نژاد به همراه خانواده‌اش در هتل ریتز کارلتون استانبول، مکانی که بیشتر قرارداد ستاره‌های تراکتورسازی در آنجا امضا شده، حضور دارد.
12:17 - رسانه‌های قبرسی خبر دادند که رضا قوچان‌نژاد با وجود احتمال جدایی از آپوئل نیکوزیا و داشتن پیشنهاداتی از تیم‌های ایرانی، تمایلی به حضور در لیگ برتر ندارد.
11:53 - باشگاه تراکتورسازی در حال رایزنی با لی اروین است تا مجددا این مهاجم گلزن را در ترکیب خود داشته باشد.
11:46 - مسؤولان صنعت نفت مذاکرات‌شان با باشگاه پرسپولیس را برای جذب گادوین منشا همچنان ادامه می‌دهند و امیدوار به جذب این مهاجم نیجریه‌ای هستند.
11:10 - آرمان قاسمی، مدافع پیکان می‌گوید از تیم‌های ترکیه‌ای و کره جنوبی پیشنهاداتی دارد ولی تکلیف او تا پایان هفته مشخص می‌شود.
10:28 - امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد وینفرد شفر نظر مثبتی روی سرور جپاروف ندارد چراکه او 6 ماه از میادین دور بوده است.
01:31 - جورج لینکز، سرمربی بلژیکی تراکتورسازی دقایقی قبل وارد تبریز شد.


* یکشنبه 23 دی 97


21:05 - پاتریک دی وایلد 54 ساله و مربی سابق تیم‌های ملی تونس و الجزایر به‌عنوان دستیار جورج لینکز در تراکتورسازی معرفی شد.
19:35 - سپیدرود رشت برای تقویت خط حمله خود دو گزینه خارجی مد نظر دارد.
19:01 - جورج لینکز، سرمربی سابق تیم‌های ملی بلژیک، تونس و الجزایر و همچنین تیم‌های باشگاهی الهلال عربستان و اندرلخت هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفت.

 

1372787


18:26 - علیرضا حیدری، دروازه‌بان جوان تراکتورسازی با عقد قراردادی به عضویت ماشین‌سازی تبریز درآمد.
18:19 - ایمان مبعلی عنوان کرد مذاکراتی برای مربیگری در استقلال خوزستان با مدیران این باشگاه داشته است.
17:32 - یک مربی تمرین دهنده، یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه‌بان به جمع دستیاران بوستانی در استقلال خوزستان اضافه می‌شود.
17:11 - امید نورافکن با قراردادی قرضی تا پایان فصل به استقلال اضافه می‌شود و حضورش در این تیم بار مالی برای آبی‌ها برای پرداخت به باشگاه شارلروا نخواهد داشت.
15:37 - کریم بوستانی، مربی دروازه‌بانان سابق استقلال، سپاهان، صبای قم و استقلال خوزستان رسما به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌های خوزستان معرفی شد.
15:16 - فیروز کریمی عنوان کرد مذاکرات مثبتی با مالک باشگاه نساجی داشته و در صورت توافق نهایی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد.
14:48 - جدایی جابر انصاری از استقلال قطعی شده و با این شرایط و اضافه شدن مرتضی آقاخان و داریوش شجاعیان به لیست آبی‌ها، این تیم تنها دو جای خالی برای جذب بازیکن دارد.
12:51 - عباس الیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد مدیر عامل این باشگاه به زودی انتخاب می‌شود.
11:14 - محمود شیعی، مدیر عامل باشگاه پیکان می‌گوید توان جذب گادوین منشا را ندارند و حسین فرکی نیز هنوز لیست خریدی به او نداده است.

 

* شنبه 22 دی 97

22:17 - مارتین فورکل، مربی جدید استقلال دقایقی قبل به اردوی این تیم در آنتالیا ترکیه اضافه شد تا رسما کارش با آبی پوشان را آغاز کند.
21:39 - سرمربی جدید نساجی مازندران فردا یکشنبه قطعا معرفی خواهد شد.
20:45 - امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد هنوز جذب بازیکن جدید قطعی نشده و در صورت این اتفاق، به طور رسمی این موضوع را رسانه‌ای می‌کنند.
20:37 - محمد ابراهیمی، مهاجم نیم‌فصل اول اکسین البرز و سابق تراکتورسازی یکی از نفرات مد نظر قلعه‌نویی است که در صورت توافق با سپاهان، به جمع طلایی پوشان اضافه می‌شود.
13:04 - قرارداد ماریو بودیمیر، مهاجم کروات با باشگاه پرسپولیس در اردوی قطر امضاء می‌شود.(فارس)
12:35 - حمیدرضا طاهرخانی، ملی پوش امید پرسپولیس درآستانه پیوستن به سپیدرود رشت قرار دارد.(مهر)
12:18 - ممکن است ایمان مبعلی به‌عنوان دستیار افشین قطبی در فولاد انتخاب شود.(ایسنا)
11:53 - سرمربی نساجی مازندران احتمالا امروز شنبه معرفی خواهد شد؛ از مجید جلالی، فیروز کریمی و محمد تقوی به‌عنوان گزینه‌های سرمربیگری این تیم نامبرده می‌شود.
11:00 - محمد تقوی ایران را به مقصد انگلیس ترک کرده و به نظر می‌رسد روند مذاکرات او و نساجی به بن بست خورده است.(تسنیم)
09:26 - امیر قلعه‌نویی به دنبال متقاعد کردن هیأت مدیره باشگاه سپاهان برای جذب بازیکن خارجی است ولی ممکن است این اتفاق به دلیل کمبود منابع مالی این تیم، نیافتد.
00:04 - ایمان مبعلی عنوان کرده دیگر به استقلال خوزستان بازنمی‌گردد و احتمال خداحافظی او از فوتبال وجود دارد.(تسنیم)

 

 

 

* جمعه 21 دی 97

 

23:17 - برخی شایعات از سرمربیگری فیروز کریمی در نساجی مازندران خبر می‌دهد، اما مالک و مسؤولان این باشگاه چنین خبری را تایید نکردند و قرار است سرمربی جدید نساج‌ها فردا شنبه معرفی شود.

 

18:19 - مهدی تارتار عنوان کرده با کمبود بازیکن مواجه هستند و تعدادی از نفرات تاثیرگذار تیمش با پیشنهادهایی از دیگر باشگاه‌ها مواجه شدند.(تسنیم)


18:03 - باشگاه سرخ پوشان پاکدشت برای صدور رضایت‌نامه امید جهانبخش به سایپا، درخواست 200 میلیون تومان داشته که نارنجی پوشان این پیشنهاد را رد کرده و به دنبال کاهش آن هستند.


17:41 - محمد آبشک در تمرینات نساجی حضور پیدا نمی‌کند و به دنبال دریافت رضایت‌نامه و جدایی از این تیم است.

 

17:21 - محمود قائدرحمتی، هافبک نفت مسجدسلیمان قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.


16:19 - جابر انصاری در دو روز ابتدایی دور جدید تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد و به همراه آبی‌ها به اردوی ترکیه نرفته تا جدایی‌اش از این باشگاه قطعی به نظر برسد.

 

14:27 - محمد شادکام، وینگر سابق پارس جنوبی جم با عقد قراردادی تا پایان فصل به نفت مسجدسلیمان پیوست.

دیدگاه‌ها