کد خبر : 1581629 | 16 دی 1397 ساعت 16:45 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی تلخ علیه مدافع قهرمانی

آرنولد استرالیایی، ضعیف‌تر از حد تصور (عکس)

تیم ملی استرالیا در اولین گام خود در جام ملت‌های آسیا مغلوب اردن شد تا نخستین شگفتی مسابقات رقم بخورد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دقایقی پیش تیم ملی استرالیا مدافع عنوان قهرمانی آسیا در نخستین گام خود در جام ملت‌ها به دیدار تیم ملی اردن رفت. این مسابقه که در ورزشگاه هزاع بن زاید العین برگزار شد در نهایت اولین شگفتی جام را به خود دید و شاگردان بورکلمانس بلژیکی در تیم ملی اردن توانستند با تک گل بن یاسین در دقیقه 26 حریف پر آوازه خود را شکست دهند.


گراهانوم آرلوند، بازیکن سابق تیم ملی استرالیا در سال 1998 که سابقه قرار گرفتن مقابل تیم ملی ایران را هم دارد در دومین مقطع هدایت استرالیا را بر عهده گرفته و حالا در اولین مسابقه خود به شکست ناباوری مقابل اردن رسیده است تا شروع ضعیفی به عنوان مدافع قهرمانی داشته باشد. استرالیا در دیدار برابر اردن نتوانست که باید خطرناک ظاهر شود و در نهایت اسیر شگفتی همیشگی موجود در جام شد.


آرنولد که در جام ملت‌های 2007 آسیا هدایت استرالیا را بر عهده داشت، در آن مسابقات به نتیجه چندان خوبی دست نیافت و در مرحله حذفی از دور مسابقات کنار رفت تا خیلی زود جایگاه خود را از دست بدهد. حالا آرنولد جایگزین مربی سرشناسی مثل فن مارویک شده است . این مربی هلندی در جام جهانی روسیه نمایش خوبی همراه با تیمش داشت اما خیلی زود راه آن از کانگوروهای اقیانوسیه جدا شد تا بازیکن سابق استرالیایی بار دیگر هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده بگیرد.


او در اولین قدم باز هم با ناکامی رو به رو شد تا تردید‌‎هایش برای صعود به دور دوم بیشتر شود. به خصوص که آن‌ها به جز اردن، حریف سرسختی به نام سوریه دارند و احتمال این که شاگردان آرنولد با این شکست در دور دوم با تیم ملی ایران مصاف دهند وجود دارد.

 

1369957

 

1369958

 

1369959

 

1369960

دیدگاه‌ها