کد خبر : 1582487 | 19 دی 1397 ساعت 16:09 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

تقوی در انتظار آمادگی احمد موسوی؛

سبیل استالینی در تراکتور جا می افتد! (عکس)

احمد موسوی خرید تیم تراکتورسازی تبریز احتمالا دفاع راست این تیم در نیم فصل دوم خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام انتقال بازیکن تیم ماشین سازی تبریز به تراکتور به وقوع پیوست و یکی از بهترین بازیکنان سبزها در نیم فصل اول پیراهن خود را به رنگ قرمز تغییر داد. او که حالا در 26 سالگی فرصت بازی در یکی از قطب های فوتبال ایران را پیدا کرده، در تمرینات انگیزه بسیار زیادی را از خود نشان می دهد و امیدوار است بتواند با پیراهن تراکتور نیز خوش بدرخشد.

 

او روز گذشته نخستین جلسه تمرینی خود را با تراکتور پشت سر گذاشت و امروز هم همراه با دیگر بازیکنان در ورزشگاه بنیان دیزل حضور پیدا کرد و در زمین شماره 2 این استادیوم زیر نظر محمد تقوی تمرینات آماده سازی را انجام داد.

 

تی تی ها که در نیم فصل دوم با مشکل دفاع راست روبرو بودند، حالا انتظار دارند با حضور احمد موسوی، دیگر مشکلی از این بابت نداشته باشند و بتوانند با قرارگیری این بازیکن در سمت راست دفاع و مهره هایی نظیر اشکان دژاگه یا دانیال اسماعیلی فر در پست هافبک راست کار را به پیش ببرند.

 

البته موضوع مهم جا افتادن موسوی در تیم تراکتورسازی تبریز است که امکان دارد چند هفته زمان ببرد و باید دید سرانجام کادرفنی از چه زمانی او را در ترکیب اصلی قرار می دهد.

 

1371094

 

1371095

دیدگاه‌ها