کد خبر : 1582515 | 19 دی 1397 ساعت 17:33 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین ما چهارچرخش سالم است و سرویس شده؛

مهاجری:چرا کسی از استقلال و پرسپولیس حرف نمی‌زند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی می گوید آبرویش را از سر راه نیاورده که بخواهد برای نتیجه گرفتن تراکتورسازی تیم اول شهر تبریز با آنها تبانی کند.

مهاجری:چرا کسی از استقلال و پرسپولیس حرف نمی‌زند

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد شرایط این تیم که خود را برای حضور در نیم فصل دوم مسابقات آماده می کند، گفت: ماشین ما خدا را شکر چهار چرخش سالم است. سیلندرها سرویس شده و  با آمادگی می رویم برای نیم فصل دوم (باخنده).


مهاجری در پاسخ به این سوال که تیمش برای حضور در مسابقات چقدر به ترمیم و جذب بازیکن نیاز دارد ، بیان کرد: نیاز به دو سه بازیکن دیگر داریم تا شرایط خوبی برای نیم فصل دوم پیدا کنیم ولی باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که بازیکنان با کیفیتی را به تیم اضافه کنیم.


سرمربی فصل گذشته پدیده مشهد در مورد نقل و انتقالاتی که میان دو تیم شهر تبریز به سود تیم تراکتورسازی رخ می دهد، توضیح داد: ما یک تیم مستقل هستیم و هویت خودمان را داریم. با شرایطی که فوتبال ما دارد، مالک این دو تیم را باید دستش را بوسید. سر استقلال اهواز چه بلایی آمد، سر تیم های  قدیمی دیگر فوتبال ما چه بلاهایی آمده و حالا یک نفر هم که آمده و برای فوتبال ایران هزینه می کند را تخریب می کنیم.


وی ادامه داد:  شما ببینید برای استقلال و پرسپولیس هم یک نفر و یک ارگان تصمیم می گیرد ولی کسی نگاه نمی کند و همه به دو تیم تبریزی نگاه می کنند.


مهاجری در ادامه و در پاسخ به این شائبه و ابهام که با شروع نیم فصل دوم رقابت‌ها، علیرغم حضور با تمام توان، باز هم اتهام تبانی به دو تیم وارد خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما با هم یک بازی داریم که هفته ششم است و در ضمن هیچ کس با آبرویش معامله نمی کند.


سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با فوق العاده خواندن نمایش تیم ملی برابر یمن، حرف هایش را اینگونه ادامه داد: به نظر من فوق العاده بود. من تا الان این روحیه را در تیم ملی ندیده بودم. قبلا تیم ملی به تیم های حریف فضا می داد و با شیوه دیگری بازی می کرد ولی در مقابل یمن که تیم بسیار خوبی بود و تیمی دست و پا بسته نبود، بسیار خوب عمل کرد و به نوعی یمن را با نمایشی که داشت له کرد و من واقعا به عنوان یک ایرانی از دیدن بازی تیم ملی لذت بردم.


مهاجری در ادامه در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا کی روش با این نمایش توانسته جوابی برای منتقدانش داشته باشد که او را به بازی تدافعی متهم می کردند، گفت: خب این نمایش نشان داد که تیم ما پتانسیل بازی با شیوه های دیگر را دارد ولی باید منتظر بازی های دیگر هم باشیم و ببینیم تیم چطور بازی خواهد کرد.


سرمربی ماشین سازی در پایان و در پاسخ به این سوال که نمایش کدام تیم ها را در جام در حد و اندازه های قهرمانی دیده است، بیان کرد: به نظرم همان تیم های سنتی مدعی هستند. اگر ژاپن، کره جنوبی و استرالیا قبل از مرحله نیمه نهایی حذف نشوند به نظرم همراه با ایران درنیمه نهایی خواهند بود و البته به این جمع باید قدرت سنتی قاره یعنی عربستان را هم اضافه کرد.

دیدگاه‌ها