کد خبر : 1583084 | 21 دی 1397 ساعت 23:06 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک شب قبل از دومین بازی ایران در جام ملت‌ها؛

قلی‌زاده یک ماهه به میادین بازگشت (عکس)

ستاره ایرانی شارلروا با رفع آسیب دیدگی در یک مسابقه دوستانه برای تیمش به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده بعد از آنکه به مهره ثابت و موثر تیم شارلروا بلژیک تبدیل شد و برای این تیم یک گل زد و چهار پاس گل داد، در هفته هجدهم ژوپیر لیگ که مقابل اندرلخت در ترکیب حضور داشت، در دقیقه ۵۱ آسیب دید و دو دقیقه بعد از بازی تعویض شد تا به همین دلیل حدود یک ماه از میادین دور شود.

 

این ستاره ایرانی که بیست و چهارمین بازیکن کارلوس کی‌روش بود، در نهایت به دلیل مصدومیت در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا قرار نگرفت و این اتفاق در حالی رخ داد که عنوان شد او با آسیب دیدگی مواجه است، اما در واقع این بازیکن درست یک شب قبل از دومین دیدار تیم ایران در جام ملت‌ها برابر ویتنام، شرایط بازی را پیدا کرد و برای شارلروا به میدان رفت تا نشان دهد در شرایط خوب بدنی قرار دارد.

 

1371887

 

تیم شارلروا بلژیک که از روز دوشنبه اردوی نیم‌فصل را در والنسیا اسپانیا برپا کرده، از ساعت ۱۸ امروز در کمپ تمرینی اولیوا نووا، نخستین دیدار تدارکاتی آماده‌سازی خود را برابر سنت پائولی، تیم سوم جدول بوندس لیگا ۲ آلمان برگزار کرد و به پیروزی ۳ بر ۲ رسید.

 

1371888

 

 

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی شارلروا که آخرین بار روز یکشنبه، هجدهم آذرماه برای تیمش مقابل اندرلخت به میدان رفته و چهار شب قبل به اردوی تیمش در والنسیا اسپانیا اضافه شده بود، در دیدار امروز شارلروا برابر سنت پائولی آلمان از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت.

 

 

1371889

 

1371886

دیدگاه‌ها