کد خبر : 1583220 | 22 دی 1397 ساعت 14:29 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

هدفمان رسیدن به فینال و قهرمانی است

عیسی: فشار روی امارات طاقت فرسا است

تیم ملی امارات میزبان بازی های جام ملت های آسیا بعد از پیروزی برابر هند شرایط بهتری پیدا کرده و کمی از فشار خارج شده است.

عیسی: فشار روی امارات طاقت فرسا است

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی امارات توانست بازی سخت گروهش برابر هند را با پیروزی پشت سر بگذارد. خالد عیسی دروازه بان تیم ملی امارات بعد از برد برابر هند درباره شرایط تیمش گفت:« بازیکنان ما عهد بستند که در این تورنمنت خوب ظاهر بشوند و بازیکنان می خواهند مردم امارات را خوشحال و راضی کنند. ما می خواهیم خوشحالی را به خانه هایشان ببرند و مطمئن باشید هوادارانمان را پشیمان نخواهیم کرد.» او افزود:« هدف ما رسیدن به فینال و برای قهرمانی جنگیدن است.»


او درباره بازی با هند و سه موقعیت صددرصدی که از حریف گرفت گفت:« هر بازی شرایط خودش را دارد و هند برخلاف چیزی که برخی می گویند تیم ضعیفی نیست و فوتبال مدرنی بازی می کند. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد که خودشان را خوب آماده کردند و با پیروزی 4 بر یک برابر تایلند این را به خوبی نشان دادند.»


عیسی درباره فشاری که روی تیم ملی امارات هست گفت:« طبیعی است که میزبان هستیم و هواداران توقع دارند نتایج خیلی خوبی بگیریم. اما واقعیت این است که فشاری که در حال حاضر روی تیم ما است نسبت به آنچه در سال 2015 تجربه کردیم قابل مقایسه نیست. فشار الان روی تیم ما خیلی زیاد است اما در آن بازی ها فشاری رویمان نبود و توانستیم بازی های خوبی انجام بدهیم. اما حالا در زمین خودمان فشار تماشاگران زیاد است. هواداران توقع دارند که قهرمان شویم و ما تا لحظه آخر برای این هدف می جنگیم.»


او در انتها گفت:« تمرکز ما روی بازی با تایلند است و فقط باید این بازی را ببریم. الان اعتماد به نفس بیشتری داریم و برای هدف بزرگمان پیش می رویم.»

دیدگاه‌ها