کد خبر : 1583225 | 22 دی 1397 ساعت 13:53 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی اروپا، شرط دائمی شدن قرارداد سولسشر

وبسایت ESPN مدعی شد که اگر اوله گونار سولسشر بتواند یونایتد را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند، به عنوان سرمربی دائمی تیمش انتخاب خواهد شد.

قهرمانی اروپا، شرط دائمی شدن قرارداد سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر جانشین ژوزه مورینیو روی نیمکت یونایتد شد و باشگاه اعلام کرد که او به عنوان مربی موقت تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت تا مربی دائمی معرفی شود. اما سولسشر در 5 بازی ابتدایی خود به عنوان سرمربی یونایتد، 5 پیروزی کسب کرده و با رکورد تاریخی سر مت بازبی برابری کرده است.

 

در حقیقت یونایتد 4 بازی در لیگ برتر و 1 بازی در جام حذفی انگلیس را با برتری پشت سر گذاشته و از همین رو، مدیران باشگاه از عملکرد او بسیار راضی هستند. در حقیقت اد وودوارد، مدیر اجرایی و خانواده گلیزرها، مالکان باشگاه با انتخاب سولسشر، حالا کار خود را برای انتخاب مربی بعدی راحت تر می‌بینند. اما در صورتی که سولسشر بتواند تیمش را در چمپیونزلیگ به قهرمانی برساند، به عنوان سرمربی دائمی باشگاه انتخاب خواهد شد.

 

1372030

 

 

شیاطین سرخ در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف پاری سن ژرمن بروند و کار بسیار سختی برای صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا پیش رو خواهند داشت. پاری سن ژرمن با حضور ستاره هایی مثل نیمار و امباپه، انگیزه زیادی برای موفقیت در رقابت های اروپایی دارد و از همین رو، ماموریت اول سولسشر برای دائمی شدن قراردادش از سخت ترین ماموریت هایش خواهد بود.

 

یونایتد آخرین بار در سال 2008 با سرالکس فرگوسن به قهرمانی چمپیونزلیگ رسید و 11 سال است که نتوانسته به این جام دست پیدا کند. قهرمانی سال 1999 نیز با گلزنی سولسشر در ثانیه های پایانی به دست آمد و باید دید اسطوره نروژی می‌تواند به یاد دوران بازیگری، باز هم یونایتد را قهرمان اروپا کند یا نه.

دیدگاه‌ها