کد خبر : 1583301 | 22 دی 1397 ساعت 17:56 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

در ایران هر کس به جایی می رسد، او را می زنند !

آزمون: هیچ‌وقت به مربی‌ام اعتراض نمی‌کنم؛ هیچ‌وقت

سردار آزمون مهاجم تیم ملی در مورد شائبه ای که در مورد ناراحتی اش از تعویض به وجود آمده، توضیح داده است.

آزمون: هیچ‌وقت به مربی‌ام اعتراض نمی‌کنم؛ هیچ‌وقت

به گزارش "ورزش سه"، زنده از میکسدزون ورزشگاه آل نهیان سردار آزمون مهاجم تیم ملی پس از برد تیم ملی برابر ویتنام و گلزنی اش گفت: من در تیم ملی جزء سه بازیکن کوچک تیم ملی هستم و با برادرهای خودم کار می کنم. چون من مهاجم هستم، قطعا 90 درصد توپ ها به مهاجم می رسد؛ خوشحال می شوم از گلزنی ولی برای من موفقیت تیم ملی مهم تر است.


آزمون در مورد دبلی که داشت و اینکه دبلش به هت‌تریک تبدیل نشد، توضیح داد: من هر موقع با هر دقیقه ای از بازی استپ نمی شوم (ثابت نمی ایستم). خدا می گوید از شما حرکت و از من برکت. من هم حرکت می کنم تا گل بزنم که برکتش است. هر بازی باید بهتر از این بازی کنم.


سردار که پس از جام جهانی به دلیل هجمه های زیاد از تیم ملی خداحافظی کرد، در پاسخ به این سوال که با عملکردش جواب منتقدان را داده است، اینگونه صحبت کرد: من قبلا هم گفتم خدا شاهد است که خیلی از منتقدان راجع به فوتبال حرف نمی زدند. من با مشورت هایی که با خانواده ام، پدرم و مربیانم داشته ام، به من گفتند تا چطور رفتار کنم و خدا را شکر می کنم که شرایط بهتر شد. انتقادهای الکی از من وجود داشت. من نه ولی شاید یک فرد دیگری بیاید که 18 سالش باشد و ما باید کاری کنیم که پیشرفت کند. در اروپا یکی که می آید همه کار می کنند تا به مقام های بالاتری برسد، ولی در ایران برعکس است وهر کس به جایی می رسد فقط او را می زنند. اصلا نمی دانستند تاکتیک تیم ملی چه چیزی بوده است و البته افرادی هم از من حمایت کردند و دست آنها را می بوسم.


آخرین سوال در میکسدزون ورزشگاه آل نهیان در مورد اعتراض سردار در هنگام تعویض بود که او ضمن رد کامل این موضوع، اینگونه توضیح می دهد: هیچ وقت نمی بینید که من به مربی اعتراض کنم؛ هیچ موقع. من به داور اعتراض کردم. به هر کسی که می خوردیم داور کارت زرد می داد. همان موقع که داشتم تعویض می شدم، کف پا روی پای مهدی ترابی آمدند و من داشتم به این موارد اعتراض می کردم ولی داور هیچ عکس العملی نشان نمی داد.

دیدگاه‌ها