کد خبر : 1583404 | 23 دی 1397 ساعت 01:10 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آسان یووه به دوره بعد کوپا ایتالیا

یوونتوس با پیروزی 2-0 مقابل بولونیا، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا صعود کرد.

صعود آسان یووه به دوره بعد کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در دیداری که به مشکل چندانی نخوردند، در هر نیمه یک بار دروازه حریف را باز کردند و صعود راحتی به مرحله بعد داشتند. 

بازی با برتری یوونتوسی ها در مالکیت توپ آغاز شد و در دقیقه 9، روی اشتباه دروازه بان و مدافع بولونیا، یوونتوس به گل اول رسید.

روی یک ارسال به محوطه جریمه بولونیا بود که داکاستا و کالابرسی در دفع توپ دچار ناهماهنگی شدند و توپ به برناردسکی رسید و او هم با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه، کار را تمام کرد.

 

1372264

 

1372265

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجا نمی شد. در دقیقه 29، روی یک ضربه کرنر، بونوچی صاحب موقعیت شد اما شوت او دقیقا به جایی رفت که داکاستا حضور داشت.

بازی با همین روند ادامه داشت و در دقایق پایانی نیمه اول، کمی از تب و تاب آن کاسته شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات یوونتوس آغاز شد و این بار هم تنها 4 دقیقه زمان نیاز بود که آنها به گل برسند. این داگلاس کاستا بود که با یک حرکت خوب، درون محوطه جریمه بولونیا صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه او توسط مدافعان حریف بلوکه شد. توپ برگشت به مویس کین رسید و او با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

بازیکنان میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه یوونتوس توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و تلاش بازیکنان بولونیا برای جبران گل های خورده ثمری نداشت و  در نهایت بازی با همان دو گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها