کد خبر : 1583904 | 24 دی 1397 ساعت 21:05 | 82.1K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش بی‌خیال کلمبیا، به فکر عراق (عکس)

این روزها که تیم ملی شرایط بسیار خوبی در جام ملت های آسیا دارد، بیش از هر زمان دیگری زمزمه های جدایی کی روش شنیده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، طی دوران حضور کی روش در فوتبال ایران همواره اخباری در مورد پیشنهادی مختلف به سرمربی پرتغالی تیم ملی از کشورها و باشگاه های مختلف شنیده می شد، اما شاید هیچ وقت به اندازه این روزها که تیم ملی در مهم ترین دوران خود طی مدت سرمربیگری کی روش قرار دارد، اخبار جدایی این مربی تا این حد جدی نبوده است و حتی شنیده می شود مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا در روزهای آینده برای نهایی کردن مذاکرات خود با کی روش به دبی محل اقامت تیم ملی سفر خواهند کرد.


کی روش پس از جام جهانی انتظار قرارداد بلندمدتی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران داشت ولی آنها قراردادی 6 ماهه برای امضا جلوی او گذاشتند و همین هم سبب شد تا این مربی پیشنهاداتش را با توجه به نمایش خوبی که با ایران در جام جهانی داشت، بررسی کند.


پیش از آغاز جام ملت های آسیا بود که رسانه های کلمبیایی از توافق با کی روش خبر دادند؛ اخباری که توسط مارکا در اسپانیا هم تایید شد ولی هنوز به طور دقیق نمی توان در مورد آینده کی روش اظهار نظر کرد و شاید قهرمانی با تیم ملی در امارات زمینه ساز ادامه حضوراین مربی در فوتبال ایران شود.


فارغ از تمامی این اخبار البته کی روش همانطور که در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ویتنام اعلام کرد، به کلمبیا و احتمال جدایی از ایران فکر نمی کند؛ او همانطور که در تصاویر هم مشخص و واضح است، تمام توان و هوش خود را به کار گرفته تا تیمش به بهترین شکل تورنمنت جام ملت های امارات که شروع بسیار خوبی در آن داشته را به همین شکل به اتمام برساند و سپس در مورد آینده اش صحبت کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها