کد خبر : 1584087 | 25 دی 1397 ساعت 17:03 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

از ایسکو زیاد حرف زده ایم

سولاری: خرید و فروش بازیکن به من مربوط نیست!

رئال فردا در زمین لگانس بازی برگشت یک هشتم نهایی کوپا دل ری را پیش رو دارد.

سولاری: خرید و فروش بازیکن به من مربوط نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال بازی رفت را با سه گل به سود خود خاتمه داده و بیش از نیمی از راه صعود را طی کرده است. کهکشانی ها پس از برد روحیه بخش در زمین بتیس، حالا به بازی برگشت برابر لگانس رسیده اند.

 

 

1372079

 

 

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« بازی رفت تمام شده و به آن فکر نمی کنیم. بازی فردا یک بازی جدید است و بدون توجه به پیروزی دور رفت و انگار که نتیجه بدون گل شده است، وارد بازی برگشت خواهیم شد. لگانس تیمی بسیار خوبی به خصوص در خانه است و باید حداکثر تمرکز را داشته باشیم.»

 

علاقه تیم های ایتالیایی به ایسکو و احتمال فروش این بازیکن:« من مربی هستم؛  نه مسئول فروش بازیکن.»

 

 

1359472

 

 

وضعیت خاص ایسکو:« مجموعه باکیفیتی در اختیارم است و باید در هر بازی یازده نفر را به زمین بفرستم که کار ساده ای نیست. در مورد ایسکو و شرایط او به قدر کافی صحبت شده است.»

 

جذب مهاجم جدید:« مسائل مربوط به خرید بازیکن در حیطه اختیاراتم نیست و ارتباطی به من ندارد! مهاجم اصلی ما کریم است و امیدوارم به بازی شنبه با سویا برسد. به غیر از او گزینه های دیگر نیز در تیم داریم.»

 

مصدومان:« کروس، یورنته، کورتوا و آسنسیو در فاز پایانی بهبودی هستند؛ هرچند نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به فرم همیشگی خود دارند.»

 

 

1371383

 

 

وینیسیوس و ظهور ستاره های جوان در رئال:« وینیسیوس بسیار با استعداد است و این را در بازی هایی که بوده نشان داده است. چه در برنابئو و چه در دیدارهای بیرون از خانه کیفیت خوبش را دیده ایم. تعریف و تمجیدهایی که از او می شود نیز منصفانه اند؛ ولی با این وجود نباید فراموش کرد که وینیسیوس 18 سال دارد و باید مراقب او بود.

هر چه بازی ها دشوارتر می شود، فشار اصلی باید روی دوش بازیکنان باتجربه باشد. برخی مواقع بازیکنان جوان مثل براهیم و وینیسیوس زودتر از حد انتظار به ترکیب اصلی راه می یابند و ما در تیم باتجربه هایی چون راموس، واران، کاسیمیرو، مودریچ و .... داریم که حامی آنها هستند و در زمین به خوبی آنها را پشتیبانی می کنند. این باعث می شود که بازیکنان جوان، سریع تر به بلوغ در بازی خود برسند.»

 

 

دیدگاه‌ها