کد خبر : 1584141 | 25 دی 1397 ساعت 19:51 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

اردن 0- فلسطین 0؛ شگفتی‌ساز نمی‌بازد!

تیم ملی اردن با ادامه روند شکست‌ناپذیری، برای سومین بازی پیاپی کلین‌شیت کرد و به تساوی بدون گل مقابل فلسطین رسید.

اردن 0- فلسطین 0؛ شگفتی‌ساز نمی‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو مسابقه دور سوم گروه B جام ملت‌های آسیا، تیم ملی اردن که در هر دو مسابقه اخیرش به برتری مقابل استرالیا و سوریه رسیده بود، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی مقابل تیم یک امتیازی فلسطین قرار گرفت که مهند قاسم سارای از عراق قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

 

تیم ملی اردن که خیال خود را از صدرنشینی در مرحله گروهی و صعود به دور یک هشتم نهایی جام ملت‌ها قطعی کرده بودند، با ترکیبی که بیشتر آنها را نفرات ذخیره تشکیل می‌دادند برابر فلسطین قرار گرفتند و توانستند با حفظ روند دو کلین‌شیت اخیرشان، در این مسابقه نیز گلی دریافت نکنند و با تساوی بدون گل مقابل فلسطین به کارشان پایان دهند.

 

1373087

 

اردن با تساوی در بازی امروز 7 امتیازی شد تا در صدر جدول گروه B جام ملت‌های آسیا بایستد؛ استرالیا در این گروه توانست 6 امتیاز بگیرد و تیم‌های فلسطین و سوریه نیز با 2 امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار بگیرند.

 

فلسطین در این مسابقه با رامی حماده، عبداللطیف البهداری، محمد صالح، مصعب البطاط، عبدالله جابر، محمد درویش(79- نظمی البداوی)، محمد رشید(88- الکسیس نورامبوئنا)، عدی الدباغ، تامر صیام، یاسر اسلامی(62- خالد سالم) و محمود وادی به مصاف تیم اردن رفت و نتوانست به برتری دست پیدا کند.

 

1373085

 

تیم ملی اردن نیز در آخرین دیدار مرحله گروهی با ترکیب عامر شفیع، طارق خطاب، انس بنی یاسین، فراس شلبایه، احسان حداد، بهاء عبدالرحمن، خلیل بنی عطیه، احمد العرسان(82- صالح راتب)، یاسین البخیت، سعید مرجان(63-  عدی القرار) و احمد سمیر مقابل فلسطین قرار گرفت.

 

تامر صیام(19) و محمود وادی(88) از فلسطین و سعید مرجان(25) و انس بنی یاسین(54) از اردن چهار بازیکنی بودند که در این مسابقه کارت زرد گرفتند.

 

دیدگاه‌ها