کد خبر : 1584216 | 26 دی 1397 ساعت 08:45 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جوان آژاکس بهترین مدافع دنیا می‌شود

سرمربی تیم ملی هلند، رونالد کومان، معتقد است ماتیس دلیخت، ستاره جوان آژاکس آمستردام به زودی به یکی از بهترین مدافعین دنیا تبدیل خواهد شد.

ستاره جوان آژاکس بهترین مدافع دنیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه، رونالد کومان، یکی از اسطوره‌های فوتبال هلند و سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال این کشور معتقد است ماتیس دلیخت، مدافع جوان آژاکس آمستردام تا دو سال آینده بهترین دفاع وسط دنیا خواهد بود.

 

دلیخت 19ساله از هم‌اکنون با پیشنهادهای زیادی از طرف باشگاه‌های بزرگ اروپایی روبرو است و از جمله بارسلونا، تیم سابق رونالد کومان، یکی از باشگاه‌هایی است که جذب او را در دستور کار خود قرار داده. خبرهایی درباره علاقه منچسترسیتی به این مدافع جوان هلندی هم اعلام شده و بایرن مونیخ نیز برای جذب ستاره جوان آژاکس دست به کار شده است.

 

کومان معتقد است دلیخت که تا کنون 13بار پیراهن نارنجی تیم ملی هلند را به تن کرده، در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعین دنیا قرار دارد. کومان در گفتگو با رادیو کاتالونیا درباره دلیخت گفت:" دلیخت و فرانکی دی‌یونگ به دلایل مختلف، بازیکنان خاصی هستند. دلیخت 19ساله از دی‌یونگ جوانتر است و در پست خیلی مهمی بازی می‌کند، دفاع وسط".

 

کومان در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" دلیخت کاپیتان آژاکس است و در مدرسه فوتبال این باشگاه که شباهت زیادی به مدرسه فوتبال بارسا دارد پرورش پیدا کرده. پس او از نظر تکنیکی و تاکتیکی توان زیادی دارد. من شک ندارم که دلیخت تا دو سال دیگر بهترین دفاع وسط دنیا خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها