کد خبر : 1584220 | 26 دی 1397 ساعت 08:54 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا: بازگشت مصدومین، قدرت سیتی را بیشتر می‌کند

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، معتقد است با بازگشت چند نفر از بازیکنان این تیم که مدتی غایب بوده‌اند، شانس منچسترسیتی برای رسیدن به لیورپول و حتی سبقت گرفتن از این تیم بیشتر خواهد شد.

سیلوا: بازگشت مصدومین، قدرت سیتی را بیشتر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"،  برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید به قهرمانی تیمش در فصل جاری لیگ برتر خوش‌بین است چرا که معتقد است با بازگشت چند نفر از هم‌تیمی‌هایش که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به دلیل مصدومیت توان حضور در میدان را نداشته‌اند، قدرت سیتی به مقدار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

 

یکی از مهم‌ترین بازیکنان سیتی که سیلوا معتقد است بازگشت او به میادین کمک زیادی به این تیم خواهد کرد، کوین دی‌بروین است. دی‌بروین به دلیل مصدومیت زانو، تا اینجا بخش عمده فصل را از دست داده بود. بنجامین مندی هم به زودی به ترکیب سیتی بازخواهد گشت.

 

سیلوا می‌گوید با توجه به اینکه رقبای اصلی سیتی، یعنی لیورپول و تاتنهام هم با مشکل مصدومیت چند نفر از بازیکنان‌شان روبرو شده‌اند، بازگشت هم‌تیمی‌های مصدومش می‌تواند قدرت سیتی را افزایش داده و شانس قهرمانی این تیم را بالا ببرد.

 

سیلوا در این باره گفت:" به نظر می‌رسد که به زودی تیم ما کامل خواهد شد. این خیلی مهم است چون ما به همه بازیکنان‌مان احتیاج داریم. خوشحالم که بالاخره همه در کنار هم هستیم. ما تا این جای فصل بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و هیچوقت نتوانستیم با تیم کامل به میدان برویم".

 

سیلوا در ادامه گفت:" ولی در حال حاضر عملا کل بازیکنان در خدمت تیم هستند و این واقعا فوق‌العاده است. چون شانس ما را برای قهرمانی در رقابتهای مختلف افزایش می‌دهد، به خصوص با توجه به اینکه هنوز در همه رقابتهای این فصل برای قهرمانی شانس داریم".

 

 

دیدگاه‌ها