کد خبر : 1584224 | 26 دی 1397 ساعت 09:26 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: وایگل و گوئیه بهترین گزینه‌ها برای PSG

تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن، معتقد است یولیان وایگل، بازیکن بوروسیا دورتموند و ادریسا گانا گوئیه، بازیکن اورتون، فوتبالیست‌هایی باکیفیت هستند که می‌توانند به PSG کمک کنند.

تیاگو سیلوا: وایگل و گوئیه بهترین گزینه‌ها برای PSG

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پاری سن ژرمن اخیراً از مارکینیوش، دفاع وسط برزیلی خود، به عنوان بازیکن شماره 6 استفاده می‌کند، ولی مدیران باشگاه پاریسی برای استخدام یک شماره 6 حرفه‌ای در فصل نقل و انتقالات تلاش می‌کنند. در همین حال، تیاگو سیلوا، کاپیتان PSG با نام بردن از دو بازیکن تیمهای دورتموند و اورتون، از آنها به عنوان بازیکنانی باکیفیت یاد کرد که می‌توانند به پاری سن ژرمن کمک کنند.

 

تیاگو سیلوا که از او به عنوان یکی از بهترین دفاع وسطهای دنیا یاد می‌شود می‌گوید یولیان وایگل از بوروسیا دورتموند و گوئیه از اورتون، بهترین گزینه‌هایی هستند که پاری سن ژرمن می‌تواند به خدمت بگیرد.

 

سیلوا روز سه‌شنبه درحالی که به همراه تیمش برای شرکت در یک اردوی تمرینی در قطر به سر می‌برد به خبرنگاران گفت:" من البته وایگل و گوئیه را شخصاً خیلی خوب نمی‌شناسم ولی می‌دانم آنها کیفیت لازم برای پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن را دارند و اگر به پاریس بیایند ما با آغوش باز به آنها خوشامد خواهیم گفت".

 

سیلوا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" البته ما هنوز درباره این دو نفر با مدیران PSG صحبت نکرده‌ایم ولی به آنترو هنریک(مدیر ورزشی باشگاه)، ماکسول و آقای رئیس اعتماد داریم و می‌دانیم برای باشگاه بهترین تصمیم‌ها را خواهند گرفت".

 

 

 

دیدگاه‌ها