کد خبر : 1584402 | 26 دی 1397 ساعت 18:19 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس سابق رئال:

رونالدو بازیکن پرز نبود و این آزارش می داد

کریستیانو رونالدو تابستان 2009 با قراردادی به ارزش 96 میلیون یورو از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست.

رونالدو بازیکن پرز نبود و این آزارش می داد

به گزارش "ورزش سه"، انتقالی که به نام فلورنتینو پرز تمام شد اما در واقع تمام کارهای آن توسط ریاست قبلی باشگاه یعنی رامون کالدرون انجام شده بود.

در نهایت فوق ستاره پرتغالی پس از 9 سال درخشان، رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد و دلیل اصلی جدایی او نیز مشکلاتش با پرز بود. بسیاری معتقدند که چون رونالدو بازیکن پرز نبود، به راحتی با جدایی او موافقت کرد.

 

 

1373346

 

 

ویسنته بولودا، نایب رئیس رئال بین سال های 2006 تا 2009 که مقطعی کوتاه رئیس باشگاه رئال نیز شد، در این رابطه به آاس گفت:« زمانی گفته بودم که رئال بدون رونالدو انگار که با تیروکمان به مصاف بارسا خواهد رفت. هنوز هم روی این عقیده هستم ولی قصد ندارم در شرایط فعلی، نمک روی زخم بپاشم.

واضح است که فروش رونالدو شگفت زده ام کرد. برای چنین موردی باید از دو سال قبل برنامه ریزی کرد اما پرز، رونالدو را فروخت بدون اینکه هیچ برنامه ای برای بعد از این اتفاق داشته باشد. مثل این می ماند که یک شبه همه اعضای مهم یک شرکت برکنار شوند و جانشینی هم وجود نداشته باشد.

فروش رونالدو اشتباه محض بود و اتفاقات پس از آن نیز اجتناب ناپذیر بودند. الان می بینیم که تیم به چه وضعی دچار شده است.»

 

بولودا ادامه داد:« البته نباید این را فراموش کرد که رونالدو را ما از منچسترخریداری کردیم و فقط امضای نهایی را پرز زد. او هرگز این مساله را فراموش نکرد. شاید همین مساله باعث آزار وی می شد.»

 

 

1338430

 

دیدگاه‌ها