کد خبر : 1584408 | 26 دی 1397 ساعت 18:46 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات مبهم مدیر ورزشی بایرن در مورد آینده خامس

آینده خامس رودریگز در بایرن مونیخ همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اظهارات مبهم مدیر ورزشی بایرن در مورد آینده خامس

به گزارش "ورزش سه"، خامس تابستان 2017 پس از بی مهری های زیدان ترجیح داد رئال را ترک کند و با قراردادی دو ساله و قرضی به بایرن پیوست. فصل اول حضور او در باشگاه مونیخی فوق العاده بود و او چه با آنچلوتی و چه با هاینکس، مهره ثابت بایرن بود اما پس از آمدن نیکو کوواچ به بایرن، شرایط برای خامس نیز تغییر کرد و او جایگاه ثابت خود را از دست داد. مصدومیت اخیر نیز باعث دورتر شدن او از ترکیب بایرن شد و باید دید در تیم فصل دوم شرایط برایش چگونه خواهد شد.

گفته می شود که باشگاه بایرن که می تواند با پرداخت 43 میلیون یورو قرارداد خامس را دائمی کند، از این کار منصرف شده و بند خرید او را فعال نخواهد کرد. به این ترتیب اگر تصمیم بایرنی ها در پایان فصل نیز چنین باشد، خامس به رئال باز خواهد گشت.

 

 

 

1373352

 

 

حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در مورد وضعیت آینده خامس به بیلد گفت:« باید ببینیم که در نیم فصل دوم شرایط خامس چگونه خواهد شد و سپس در انتهای فصل و ماه ژوئن، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. او یا در بایرن می ماند و یا به رئال برمی گردد. فلسفه بایرن این نیست که وقتی بازیکنی را قرضی جذب می کند، او را به تیمی سومی قرض بدهد. خامس تا پایان فصل با ما می ماند و سپس خواهیم دید که بند خریدش فعال می شود یا خیر.»

 

 

 

1373350

دیدگاه‌ها