کد خبر : 1584462 | 26 دی 1397 ساعت 21:42 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بایرن به شایعات جدایی خامس

نیکو کوواچ، سرمربی جوان و کروات بایرن مونیخ، از شرایط خامس رودریگز در فصل جاری رضایت دارد.

واکنش سرمربی بایرن به شایعات جدایی خامس


به گزارش "ورزش سه"، خامس در فصل جاری به صورت مستمر در ترکیب بایرن مونیخ قرار نمی گیرد و همین اتفاق باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به تیم هایی چون آرسنال و یوونتوس حتی در همین فصل زمستان شده است اما کوواچ معتقد است وی باید برای جایگاه خود در ترکیب اصلی، مانند دیگر بازیکنان مبارزه کند.

 

1355360

 

نیکو کوواچ گفت: "رقابت بزرگی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بایرن مونیخ وجود دارد اما هر کسی این فرصت را دارد تا جایگاه ثابت خود را پیدا کند. تمام بازیکنی که با بایرن قرارداد امضا می کنند، می دانند که شاید گاهی بیرون از ترکیب ثابت باشند.

 

خامس شروع خوبی در فصل جاری داشت اما بعد از آن کمی مشکل پیدا کرد و البته در دیدار مقابل فرانکفورت که قبل از تعطیلات برگزار شد، عملکرد خوبی ارائه داد. خامس برای آینده اش بازی می کند و انتظار دارم که او همچنان به جلو حرکت کند. از نظر من خامس با انگیزه و متمرکز بوده و می خواهد بیش از گذشته بازی کند.

 

به عنوان یک سرمربی، فقط می توانم عملکرد خامس را درون زمین مسابقه ببینم و البته او نمایشی استاندارد ارائه می دهد اما دیگران نیز همین شرایط را دارند و هیچ چیز دیگری مهم نیست."

دیدگاه‌ها