کد خبر : 1584503 | 26 دی 1397 ساعت 23:22 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ کی روش و کاتانچ، جذاب به اندازه بازی؛

تساوی شلوغ کن های کنار خط! (عکس)

کارلوس کی روش و سرکو کاتانچ به شدت معترض تصمیم های روشن ایرماتوف بودند و بارها اعتراض خود را به داور چهارم نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های 6 امتیازی گروه سوم جام ملت های آسیا نتیجه ای جز تساوی صفر صفر را در پی نداشت و تلاش شاگردان کارلوس کی روش و سرکو کاتانچ منجر به گل نشد. علاوه بر جدال 22 بازیکن سبز و سفید پوش داخل زمین، مربیان پرتغالی و اسلوونیایی دو تیم نیز در کنار زمین جنگ و جدال سختی را با یکدیگر داشتند.

 

آن ها که دوئل خود را از مصاحبه های پیش از بازی و نشست خبری روز قبل مسابقه آغاز کرده بودند، در طول مسابقه بارها اعتراض خود به داور چهارم را نشان دادند و همچنین در بعضی صحنه ها نیز پا را فراتر گذاشتند و به صورت مستقیم علیه روشن ایرماتوف موضع گیری کردند.

 

1373449

 

1373451

 

کاتانچ و کی روش که از مسابقه ایران و عراق صدرنشینی را می خواستند، با صدای بلند سعی می کردند حقی که به زعم خود از تیمشان ضایع شده را از تیم داوری بگیرند که البته جوش و خروش آن ها منجر به التهاب و تنش روی سکوها نیز شد و تماشاگران هر دو تیم نسبت به داور مسابقه اعتراض هایی را داشتند.

 

1373450

 

1373436

 

4 سال قبل نیز کی روش در بازی با استرالیا به شدت به تصمیم های بنجامین ویلیامز اعتراض داشت و پس از سوت پایان نیمه اول و در واکنش به اخراج مهرداد پولادی، کی روش به سمت ویلیامز رفت و با او صحبت کرد.

 

البته باوجود حساسیت های زیاد در این مسابقه بین مربیان دو تیم، کی روش و کاتانچ در پایان نیمه نخست دست بر شانه یکدیگر از زمین بیرون رفتند تا نشان دهند تمام این تقابل ها در زمین مسابقه است و فارغ از آن هیچ مشکلی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها