کد خبر : 1584520 | 27 دی 1397 ساعت 09:16 | 58.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو قهرمانی را با می‌ودر جشن گرفت(عکس)

کریستیانو رونالدو، ابرستاره باشگاه یوونتوس، بعد از فتح اولین جام فصل و پیروزی در سوپرجام ایتالیا که با تک‌گل او بدست آمد، این افتخار را با فلوید می‌ودر، اسطوره بوکس دنیا جشن گرفت.

رونالدو قهرمانی را با می‌ودر جشن گرفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در باشگاه یوونتوس بعد از آنکه در عربستان سعودی موفق شدند آث میلان را در فینال سوپرجام ایتالیا 1-0 شکست دهند و اولین جام فصل را بدست بیاورند، این قهرمانی را با فلوید می‌ودر، اسطوره بوکس دنیا جشن گرفتند.

 

1373503

 

رونالدو در حالیکه عقربه‌های ساعت هنوز به دقیقه 60 بازی نرسید بود سانتر عالی میرالم پیانیچ را با ضربه سر وارد دروازه میلان کرد تا یووه با همین گل به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. یووه دو دوره قبلی سوپرجام را شکست خورده بود و این اولین قهرمانی‌اش در سوپرجام از سال 2015 به حساب می‌آید.

 

1373504

 

اما رونالدو و هم‌تیمی‌هایش وقتی به رختکن رفتند با حضور فلوید می‌ودر، یکی از اسطوره‌های بوکس دنیا روبرو شدند، بوکسور بدون شکستی که یکی از بهترین بوکسورهای زنده دنیا است.

 

رونالدو بعد از بازی به شبکه رای ایتالیا گفت:" بازی خیلی سختی بود. هوا خیلی گرم بود و بازی در این شرایط واقعا دشوار بود. ولی ما خوب بازی کردیم و فرصت‌های گلزنی زیادی خلق کردیم و من خوشحالم که گل پیروزی‌بخش تیم توسط من به ثمر رسید".

 

 

دیدگاه‌ها