کد خبر : 1584528 | 27 دی 1397 ساعت 09:50 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

حذف شاگردان سیمئونه از کوپا دل ری

گل دقایق 84 آنتوان گریزمان هم نتوانست اتلتیکو مادرید را از حذف شدن در کوپا دل ری نجات دهد تا خیرونا در مجموع با تساوی 4-4 و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله بعدی شود.

حذف شاگردان سیمئونه از کوپا دل ری

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل ری، جام حذفی اسپانیا، اتلتیکو مادرید در خانه خود، در بازی برگشت، به مصاف خیرونا رفت. دو تیم در پایان 90 دقیقه با تساوی 3-3 به کار خود پایان دادند تا مصاف دو تیم در مجموع با تساوی 4-4 به پایان برسد. اما خیرونا به لطف گلهای زده بیشتر در خانه حریف موفق شود اتلتیکو را حذف کرده و به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری صعود کند.

 

1373519

 

اتلتیکو که در فصل جدید معمولاً دفاع مستحکمی داشته در مقابل خیرونا به مشکل برخورد تا بورخا گارسیا در دقیقه 88 بازی با به ثمر رساندن گل تساوی، حذف اتلتیکو از جام  حذفی را رقم بزند. از زمان روی کار آمدن دیه‌گو سیمئونه به عنوان سرمربی اتلتیکو در سال 2012 این اولین باری است که اتلتیکو از رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری باز می‌ماند. همچنین از زمان انتقال اتلتیکو به استادیوم خانگی جدیدش، واندا متروپولیتانو، این اولین بار بود که اتلتیکو در این استادیوم سه گل دریافت می‌کرد.

 

گریزمان در این بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد تا در دقیقه 84 گل سوم اتلتیکو را به ثمر برساند. به نظر می‌آمد شاگردان سیمئونه با این گل به مرحله بعدی صعود خواههند کرد اما چهار دقیقه بعد خیرونا موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و رویاهای اتلتیکو را نقش بر آب کند.

 

سیمئونه بعد از بازی گفت:" شاهد یک بازی کلاسیک جام حذفی بودیم. خیرونا از فرصت‌های خود خیلی موثر استفاده کرد و در نهایت به نتیجه‌ای که لازم داشت دست یافت. باید به آنها تبریک بگوییم".

 

 

دیدگاه‌ها