کد خبر : 1584762 | 28 دی 1397 ساعت 11:48 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفس راحت دورتموند به خاطر بهبود مصدومیت آلکاسر

بوروسیا دورتموند که مصمم است صدرنشینی و اختلاف شش امتیازی خود با رقبایش در بوندس‌لیگا را حفظ کند از خبر بهبود پاکو آلکاسر و بازگشت او از مصدومیت خوشحال است.

نفس راحت دورتموند به خاطر بهبود مصدومیت آلکاسر

به گزارش "ورزش سه"، پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی بوروسیا دورتموند که با گلهای مهمی که در نیم فصل اول برای این باشگاه به ثمر رسانده بود نقش مهمی در صدرنشینی زردپوشان آلمانی در بوندس‌لیگا داشت، پیش از شروع وقفه زمستانی بوندس‌لیگا از ناحیه عضلات پا دچار کشیدگی شد و باشگاه دورتموند تایید کرد که آلکاسر با مصدومیت مواجه است.

 

اما حالا درحالیکه بوروسیا دورتموند برای شروع نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا آماده می‌شود و فردا شنبه در زمین لایپزیش به مصاف این تیم می‌رود، از اردوی این تیم خبر رسیده که آلکاسر از مصدومیت رهایی یافته. این خبر خیال دورتموندی‌ها را راحت کرده و خوشحالی مدیران و کادر فنی تیم را به دنبال داشته.

 

1373832

 

آلکاسر اسپانیایی در نیم‌فصل اول در 12 بازی‌ای که برای دورتموند در بوندس‌لیگا انجام داد 12 گل به ثمر رساند. شاگردان لوسین فاور در شروع نیم‌فصل دوم با اختلاف 6 امتیاز نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین جدول هستند و قصد ندارند صدرنشینی را از دست بدهند. خبر رهایی آلکاسر از مصدومیت را لوسین فاور، سرمربی دورتموند رسما تایید کرد و گفت او می‌تواند در بازی فردا مقابل لایپزیش به میدان برود.

 

1373830

 

لوسین فاور در این باره گفت:" آلکاسر در بازی با گلادباخ از ناحیه عضله دچار کشیدگی شده بود. بهبود او کمی زمان برد ولی پاکو حالا سالم است و می‌تواند بازی کند".

 

دیدگاه‌ها