کد خبر : 1584770 | 28 دی 1397 ساعت 12:15 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: ادینهو را به تبریز می‌آوریم

رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز تمایل ماشین سازی به خرید ادینهو را اعلام کرد.

مهاجری: ادینهو را به تبریز می‌آوریم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز پیش از بازی دوستانه این تیم با شهرداری تبریز گفتگویی را با خبرنگار ورزش سه انجام داد که در زیر می خوانید. 

 

رسیدن مصدوم ها خوشحالم کرد

 

خداراشکر اردوی خوبی در کیش داشتیم. از تیم‌های دیگر هم زودتر شروع کردیم چون به تمرینات و فشار بیشتر نیاز داشتیم و خداراشکر بچه ها همراهی کردند. آنچه ما را خوشحال می‌کند انگیزه بچه‌ها و رسیدن مصدوم هایمان است؛ الان مصطفی سالاری و توحید غلامی در شرایط تمرین گروهی قرار گرفته‌اند. محسن هفته آینده به نظرم می‌تواند در تمرین گروهی شرکت کند و این می‌تواند خبر خیلی خوبی برای مجموعه ماشین سازی باشد.

 

خالقی فر در نیم فصل اول تنها بود

 

دو سه تا بازیکن هم اضافه کرده‌ایم، یوسف سیدی، علوان زاده، قربان زاده و دیروز هم احسان تاییدی به جمع ما اضافه شد. دنبال یک بازیکن مکمل کنار رضا خالقی فر هستیم چون همه بار هجومی، حمله و گلزنی‌مان ‌روی رضا بود وقتی رضا شناسایی می‌شد و تحت فشار دفاع حریف قرار می‌گرفت کارمان سخت می‌شد. دنبال این هستیم که بتوانیم با جذب یک مهاجم انشاالله کارمان را تمام بکنیم ولی تمرینات خدارا شکر خیلی خوب جلو می‌رود. فردا یک بازی تدارکاتی با شهرداری داریم و به تهران می‌رویم، دوتا بازی میکنیم برمی‌گردیم و برای اولین بازی آماده می‌شویم.

 

1366091

 

ادینهو را به تبریز می آوریم

 

با ادینهو صحبت کرده‌ایم. او هم درگیر بازی‌های برزیل است، دو بازی دیگر دارند که فکر کنم تا هفته آینده تمام شود و بیاید. ادینیو مهاجمی است که در ایران امتحانش را پس داده، انشاالله اگر شرایط جسمانی خوبی با توجه به سن و سالش داشته باشد قطعا می‌تواند با توجه به تجربه و سابقه خوبی که در فوتبال ایران داشته  به ما کمک کند.

 

علوان زاده کار سختی دارد

 

احسان علوان زاده و یوسف سیدی یک مقدار نسبت به بازیکنی که در شرایط بازی قرار دارد کارشان سخت‌تر است. اما خودتان جدیتشان در تمرینات، خیلی خوب کار می‌کنند و قطعا نیم فصل دوم خیلی می‌توانند در آن تنگناها کمک حال ما باشند.

 

کنعانی مبارزه کرد و به تیم ملی رسید

 

حسین فشار زیادی را تحمل کرد. در دوسال گذشته دو تا زانو عمل کرد خیلی سخت بود برگردد و زمانی هم که برگشت خیلی تلاش کرد خودش را به این سطح برساند. زمانی که به تیم ملی دعوت شد متاسفانه هجمه های زیادی بر علیه او راه افتاد اما خداراشکر خدا به او کمک کرد و خودش خواست و تلاش کرد و مبارزه کرد و حقش را هم گرفت. خداراشکر در بازی هم که در تیم ملی بازی کرد توانست کلین شیت بکند به همراه سیستم دفاعی‌مان. حسین بنظر من هنوز جا دارد که بهتر شود و بهتر می‌شود.

 

کنعانی در سطح بقیه مدافعان تیم ملی است

 

بحث این است که بالاخره حسین دارد کار میکند مرتضی هم یک فوتبالیست با کیفیتی است و در اروپا بازی می‌کند، مجید حسینی هم در ترابوزان ترکیه بازی می‌کند و فوتبالیست های با کیفیتی هستند. وقتی با وجود این بازیکن های با کیفیت و پژمان منتظری، حسین کنعانی بازی میکند نشان  می‌دهد این بازیکن قابلیت‌های زیادی دارد. بازی دیروز یک بازی سخت و پرفشاری برای خط دفاعی بود و خداراشکر که حسین توانست در این آزمون سخت، چون دو بازی قبلی هم فشار روی دفاع‌مان کمتر بود، این بازی دفاع تحت فشار قرار گرفت و خط دفاعی و دروازه‌بان از این فشار سربلند بیرون آمدند.

 

جدایی موسوی کارمان را سخت نمی کند

 

ما یوسف سیدی را گرفتیم که یک بازیکن چند پسته است و می‌تواند دفاع چپ، دفاع راست و وینگر چپ و راست بازی کند، همینطور احسان علوان زاده هم می‌تواند وینگر راست و وینگر چپ و دفاع چپ بازی کند و هم میلاد قربان‌زاده بازیکن چند پسته هستند. دغدغه‌ای بابت این موضوع نداریم چون مصطفی سالاری هم رسیده، مصطفی هم دفاع راست هم دفاع وسط برایمان بازی کرده و دغدغه ای بابت این ها نداریم.

 

1366092

دیدگاه‌ها