کد خبر : 1584772 | 28 دی 1397 ساعت 12:20 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

خرم الحسینی: سرمای تبریز کارمان را سخت کرده است

سیدمحمد خرم الحسینی هافبک تیم ماشین سازی می گوید سرمای تبریز باعث شده کار بازیکنان سخت شود.

خرم الحسینی: سرمای تبریز کارمان را سخت کرده است 

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد خرم الحسینی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پیش از بازی دوستانه با شهرداری تبریز گفت: ما بازیکن ها یک خرده تحت فشار هستیم. هم از لحاظ جوی چون هوا خیلی سرد است و  از اردوی کیش آمدیم، یک خرده شرایط برایمان سخت شده ولی خداراشکر همه با انگیزه تلاش میکنیم نکاتی هم که کادر فنی میگویند را گوش می دهیم و اجرا میکنیم خدارو شکر همه چیز خوب پیش می رود.

 

وی در خصوص فریادهای مهاجری در تمرین بر سر او هم اظهار داشت: آقای مهاجری حتما به من اعتماد دارند. آن چیزی که در نیم فصل اول دیدم این بود که به من اعتماد دارند اگر هم چیزی می گویند برای این است که نقاط ضعفم را جبران کنم.

 

وی در خصوص خریدهای تیم ماشین سازی هم توضیح داد: چند بازیکن به تیم اضافه شده که خیلی خوب است. در پستی که من بازی میکنم دوتا از بهترین پشت فوروارد ها و 2 تا از با تجربه ترین پشت فورواردهای لیگ هستند. همین که کنارشان تمرین میکنم فکر میکنم نکات خوبی را یاد میگیرم. رقابت است، ما احترام می گذاریم ولی خب رقابت سرجای خودش است.

 

خرم الحسینی درباره وضعیت قراردادش با ماشین سازی هم اظهار داشت: فعلا قرارداد دارم اگر آقای زنوزی پیشنهاد بدهند شاید به تراکتور رفتم پوشیدن لباس تراکتور سازی آرزوی هر بازیکنی است انشالله که بتوانم پیراهن تراکتور را هم بپوشم.

دیدگاه‌ها