کد خبر : 1584783 | 28 دی 1397 ساعت 12:13 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر تایید کرد:

دوری 4 هفته ای هافبک منچستریونایتد از میادین

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که مروان فلینی به علت مصدومیت ، 4 هفته از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

دوری 4 هفته ای هافبک منچستریونایتد از میادین

به گزارش "ورزش سه"، هافبک بلژیکی از ناحیه عضله پشت ساق دچار مصدومیت شده است. این مشکل مصدومیت، او را تا ماه فوریه از میادین به دور نگه می‌دارد و همچنین شایعات در مورد ادامه حضورش در یونایتد پس از اخراج مورینیو را نیز پایان می‌دهد.

 

1358406

 

 

سرمربی نروژی پیش از تقابل با برایتون گفت:" احتمالا او سه یا چهار هفته از میادین به دور باشد، مشکل او از ناحیه عضله پشت ران است و این ناراحت کننده است. یک استعداد خاصی در هر بازیکن یونایتد وجود دارد و ما هم استعداد ویژه مروان را می‌شناسیم و او به سختی تلاش خواهد کرد که برای بازی‌های بزرگ آماده همراهی تیم باشد."

سولسشر درباره دیگر مشکلات مصدومیت در تیمش گفت:" البته این مشکلات زیاد نیستند، فکر می‌کنم در این مقطع از فصل همیشه وجود کمی مشکل طبیعی باشد. کریس اسمالینگ و مارکوس روخو اخیرا شروع به دویدن کرده اند ولی هنوز کاملا آماده نیستند. الکسیس هم تمرینات را آغاز کرده و امیدواریم که او هم در کنار فلینی آماده بازی کردن شود. او هم چند هفته ای غایب خواهد بود."

دیدگاه‌ها