کد خبر : 1584914 | 28 دی 1397 ساعت 21:15 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم وعده برای سال آینده؛

طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان همچنان روی هوا !

سرپرست دفتر فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق برنامه زمان‌بندی طبقه دوم این ورزشگاه برای فصل آینده لیگ برتر آماده می‌شود.

طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان همچنان روی هوا !

به گزارش "ورزش سه"، روزبه زورقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی که قرار است در قالب طرح "فجر 40" در اولویت تخصیص اعتبار و تکمیل قرار گیرند، اظهار داشت: استان اصفهان به واسطه سابقه خوب توسعه زیرساخت‌های ورزشی توانسته اعتبارات مناسبی نسبت به سایر استان‌ها از محل درآمد ارزش افزوده و تملک دارایی سرمایه استانی و سایر منابع به خود اختصاص دهد.

 

وی افزود: پروژه‌های مختلفی شامل سالن‌های تخصصی و چمن مصنوعی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور از جمله در استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست دفتر فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان درباره نواقص ورزشگاه نقش‌جهان با وجود گذشت بیش از 2 سال از افتتاح فاز دوم این ورزشگاه گفت: این ورزشگاه را در قالب ترک تشریفات مناقصه برای تکمیل به شرکت فولادمبارکه واگذار کردیم که مستلزم اخذ مجوز از شورای اقتصاد بود، اما روند کسب این مجوز دچار بروکراسی اداری و تأخیر شده ولی در ماه اخیر این مجوز اخذ و قرارداد منعقد شده است.

 

زورقی ادامه داد: کارهای اساسی ورزشگاه نقش‌جهان توسط شرکت فولادمبارکه انجام شده و بخشی از کارها باقی مانده تا این قرارداد قانونی منعقد شود و فکر می‌کنم این قرارداد تا پایان سال آماده شود و شرکت فولادمبارکه به سایر تعهدات خود عمل کند.

وی تصریح کرد: اقداماتی که در 2 سال اخیر در نقش‌جهان انجام شد از سوی شرکت فولادمبارکه بود و مواردی که باقی مانده به این دلیل بود که نتوانسته بودیم قرارداد مذکور را منعقد کنیم. وزیر ورزش و جوانان در مدتی که به این وزارتخانه آمده این موضوع را از هیئت دولت پیگیری کرده و مجوز واگذاری به روش ترک تشریفات را از شورای اقتصاد دریافت کرده است.

 

سرپرست دفتر فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد، بیان داشت: طبق برنامه زمان‌بندی طبقه دوم این ورزشگاه برای فصل آینده لیگ برتر آماده می‌شود.

 

زورقی درباره اینکه قرار نیست در مدت حضور در اصفهان از ورزشگاه نقش‌جهان بازدیدی داشته باشد، گفت: در مدت اخیر هم به اتفاق وزیر ورزش و جوانان و هم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از این ورزشگاه بازدید کردیم و وضعیت آن بررسی شده و جلسات کارشناسی برای کاسه اصلی ورزشگاه و طرح محصور کردن استادیوم در وزارتخانه برگزار شده است. متأسفانه بسیاری از زمین‌ها با کاربری ورزشی که در طرح جامع اشاره شده که چه اماکن ورزشی باید در آنها احداث می‌شده، در سال‌های گذشته تفکیک شده بود که از این موضوع جلوگیری شده است.

 

وی ادامه داد: قرار است از ظرفیت بخش خصوصی و خیران برای تکمیل سایر اماکن ورزشی این مجموعه به جز استادیوم فوتبال نیز بهره بگیریم.

دیدگاه‌ها