کد خبر : 1584952 | 29 دی 1397 ساعت 00:50 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

هوفنهایم 1-3 بایرن: شروع مقتدرانه نیم فصل دوم

بایرن مونیخ در اولین دیدار از نیم فصل دوم بوندس لیگا، موفق شد با نتیجه 3-1 هوفنهایم را شکست بدهد.

هوفنهایم 1-3 بایرن: شروع مقتدرانه نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ در آغاز نیم فصل دوم بوندس لیگا، شروع درخشانی داشتند و توانستند در خانه هوفنهایم به یک پیروزی درخشان برسند.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما اولین موقعیت جدی این تیم در دقیقه 11 اتفاق افتاد اما ضربه سر روبرت لواندوفسکی، روی ارسال دقیق داوید آلابا، از کنار دروازه هوفنهایم به بیرون رفت.

حملات بایرن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 19، بار دیگر آلابا یک موقعیت خوب ایجاد کرد اما این بار توماس مولر بود که این فرصت را از دست داد. فشار حملات بایرن رفته رفته بیشتر می شد و در دقیقه 28، دروازه هوفنهایم تا آستانه باز شدن پیش رفت اما ضربه خاوی مارتینس و دخالت متس هوملس، در نهایت با حضور به موقع باومن، دروازه بان میزبان، از روی خط دروازه دفع شد.

اما سرانجام حملات بایرن در دقیقه 34 نتیجه داد و این تیم به گل اول رسید. این بار هم روی یک ارسال از آلابا بود که ابتدا لواندوفسکی با ضربه سر توپ را زد که توسط دروازه بان حریف دفع شد. توپ برگشتی به لئون گورتسکا رسید و او از زاویه ای بسته، در حالی که یک مدافع حریف و دروازه بان نیز مقابلش قرار داشتند، توپ را وارد دروازه کرد تا بایرن پیش بیفتد.

 

1374040

 

بعد از این گل روند بازی تا اندازه ای تغییر کرد و تیم میزبان از لاک دفاعی خارج شد اما علی رغم حملاتی که داشتند، در ایجاد موقعیت روی دروازه بایرن توفیقی نداشتند. در مقابل این بایرنی ها بودند که در آخرین ثانیه های نیمه اول، به گل دوم رسیدند.

این بار هم روی نفوذ و ارسال عالی آلابا از سمت چپ بود که توپ در مقابل دروازه به گورتسکا رسید و او هم با پرتاب خود به سمت توپ، ضربه ای زد که در گوشه دروازه آرام گرفت تا بایرنی ها با برتری 2-0 به رختکن بروند.

 

1374038

 

نیمه دوم را هوفنهایم بهتر آغاز کرد و با تعویض هایی که یولیان ناگلزمان انجام داد، تلاش کرد تا روند بازی را در دست بگیرد. اما این بایرنی ها بودند که می توانستند در دقیقه 58 به گل سوم برسند اما باومن با حضور به موقع، مانع از گل شدن ضربه آزاد آلابا شد.

تنها یک دقیقه بعد، هوفنهایم به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که پاس بتانکورت پشت محوطه جریمه بایرن به شولز رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد اما این بازیکنان میزبان بودند که برای رسیدن به گل، بیشتر به آب و آتش می زدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 83 به گل تساوی برسند اما واکنش عالی نویر روی ضربه سر شالای، برتری بایرن را حفظ کرد.

در مقابل، در فاصله سه دقیقه به پایان بازی، لواندوفسکی گل سوم را برای بایرن زد تا خیال این تیم از کسب سه امتیاز راحت شود. روی یک پاس به پشت مدافعان هوفنهایم، مولر با یک پاس در عرض، لواندوفسکی را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

 

1374042

 

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن نیم فصل دوم را با یک پیروزی باارزش آغاز کرد.

دیدگاه‌ها