کد خبر : 1584971 | 29 دی 1397 ساعت 10:05 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

هیچکس جز خود اوزیل مقصر شرایط امروزش نیست

جیمی کاراگر با انتقاد از عملکرد مسوت اوزیل، ستاره آرسنال، می‌گوید اوزیل از آزمونهای اونای امری با موفقیت بیرون نیامده و نباید کسی جز خودش را مقصر وضعیت فعلی‌اش در آرسنال بداند.

هیچکس جز خود اوزیل مقصر شرایط امروزش نیست

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول که این روزها به عنوان کارشناس با رسانه‌های مختلف انگلیسی همکاری می‌کند با دفاع از اونای امری، سرمربی آرسنال، معتقد است علت شرایط منفی‌ای که مسوت اوزیل این روزها با آن روبرو است تنها خود این ستاره آلمانی است و عملکرد اوزیل باعث شده جایی برای دفاع از او وجود نداشته باشد.

 

کاراگر در ستون اختصاصی خود در روزنامه تلگراف نوشت که اونای امری در فصل جاری بارها اوزیل را تست کرده ولی اوزیل نتوانسته از این آزمونها سربلند بیرون بیاید. کاراگر در این باره نوشت:" اوزیل برای آرسنال به یک مشکل تبدیل شده. امری در این فصل اوزیل را بارها تست کرده و 13 بار حضور اوزیل در بازی‌های لیگ برتر نشان می‌دهد که امری قصدی برای بازی ندادن به او نداشته است".

 

1368464

 

کاراگر در ادامه مطلبش نوشت:" وقتی امری در نهایت تصمیم گرفت به اوزیل هشدار بدهد و او را از ترکیب فیکس آرسنال خارج و نیمکت‌نشین کرد، اوزیل شروع به بهانه آوردن و عدم حضور کرد. بعضی وقتها علت غیبت اوزیل مصدومیت عنوان شد و بعضی وقتها دلایل تاکتیکی. آرسنال وقتی بازیکنی پرقدرت و محبوب، مثل اوزیل در اختیار دارد که دستمزد قابل توجهی می‌گیرد، طبیعی است که از او انتظار به مراتب بیشتری داشته باشد. ولی عملکرد خود اوزیل باعث شده هیچکس نتواند از او دفاع کند".

 

 

دیدگاه‌ها