کد خبر : 1584975 | 29 دی 1397 ساعت 10:09 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات

جنیدی: امکانات فراهم کردیم و نتیجه می خواهیم

تیم ملی امارات بعد از صعود به مرحله یک هشتم حالا رویاهای بزرگتری در سر دارد و سعی دارد از شرایط میزبانی اش برای رسیدن به مراحل بالاتر سود ببرد.

جنیدی: امکانات فراهم کردیم و نتیجه می خواهیم

به گزارش"ورزش سه" تیم ملی امارات بعد از صعود از مرحله گروهی حالا روز دوشنبه باید به مصاف تیم ملی قرقیزستان برود. با وجود قرعه نسبتا مناسب اما اماراتی ها به رسیدن به مراحل بالاتر فکر می کنند. عبدالله ناصرجنیدی نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات درباره شرایط تیم ملی امارات در جام ملت ها گفت:« تیم برای بازی های بعدی انگیزه و تمرکز بیشتری را لازم دارد چرا که هربازی یک فینال خواهد بود.»


او افزود:« در مرحله حذفی جای هیچگونه اشتباهی ندارید. ما تمام اعتماد و اطمینان را به تیم و بازیکنان داریم و معتقدیم آن ها می توانند از پس این مهم بربیایند.»


نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات همچنین در ادامه مسئولیت کادرفنی سرشناس این تیم و آلبرتو زاکرونی را برای موفقیت امارات یادآوری کرده و گفت:« ما تمام امکانات لازم را فراهم کردیم برای تیم ملی و از آن ها می خواهیم در راهی که در پیش گرفتند نتایج بهتری بگیرند که باعث افتخار شود. کادرفنی ما باید کاری کند که تیم بازی به بازی نمایش بهتری داشته باشد.»


جنیدی همچنین از رئیس کانون هواداران فوتبال امارات درخواست کرده که کماکان حمایت جدی و همه جانبه ای را از تیم میزبان داشته باشند تا بتوانند نتیجه خوبی در این رقابت ها بگیرند.

دیدگاه‌ها